Gå til innhold

Oppgradere skjermkort eller vente lenger?

Mixy

Anbefalte innlegg

Jeg har en Phenom x4 965BE og ett 7870 kort. Spiller en del BF3 og har ikke noe problemer med cpu som flaskehals der.

Kjører spillet greit på ultra med 60+ fps 1920x1080 må ned på high og ikke ultra for høyere oppløsninger men samme/høyere fps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1920x1080 nytt 660, bf3 ultra. Har forat mitt 560, det var ikke helt suverent på battlefield på ultra. Dog virker det som det ikke går helt på skinner i helikopter på ultra. Har ikke testet skikkelig enda. Men 660 kortet på rund 1500+ for bedre opplevelse er en liten invistering. Gode kvalitetstimer med friskt skjermkort er penger spart i seg selv. Nå er det slik at ingen har vekket interesse for kjøp av mitt 560 kort til 650kr. Hadde alltid trodd at oppgradering er alltid på sin rett så fremt du får solgt ditt forrige skjermkort, venter du for lenge blir det dyrt. Så et poeng her kan være kjøp deg et kort og selg det til neste serie er klar, så får du iallefall noe igjen for det. Personlig tror jeg nissen her inne på forumet sjeldent har skippet over en serie, tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Jeg har en Phenom x4 965BE og ett 7870 kort. Spiller en del BF3 og har ikke noe problemer med cpu som flaskehals der.

Kjører spillet greit på ultra med 60+ fps 1920x1080 må ned på high og ikke ultra for høyere oppløsninger men samme/høyere fps

Dette har jeg faktisk vanskelig for å tro

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg? Jeg syns ikke det holder koken, flere ganger under 20fps i flere spill.. Og det er ikke på veldig ambisiøse innstillinger.

Tanken var bare om jeg skulle lide litt til hvis det snart kommer noe nytt. Nå ser det uansett ut til at jeg må vente av økonomiske grunner :)

Lenke til kommentar

Jeg? Jeg syns ikke det holder koken, flere ganger under 20fps i flere spill.. Og det er ikke på veldig ambisiøse innstillinger.

Tanken var bare om jeg skulle lide litt til hvis det snart kommer noe nytt. Nå ser det uansett ut til at jeg må vente av økonomiske grunner :)

Beklager, trodde tseng var ts:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...