Gå til innhold

Netflix - oversikt over utvalg

VeX

Anbefalte innlegg

Jeg har i lang tid nå brukt amerikansk netflix konto pluss unblock-us for å kunne se amerikansk netflix, og i senere tid det norske utvalget.

Her om dagen var jeg inne på unblock-us sine sider, og fikk se at man kan velge mellom alle de ti landene netflix er i, for å se utvalget i de ulike landene. Jeg gjorde dette fordi jeg skulle teste BBC iplayer, og måtte derfor skifte til uk.

Jeg har alltid vært av den oppfatning av at den amerikanske versjonen av netflix har det meste, men da jeg fikk se at uk blant annet har den siste sesongen av breaking bad, mens den amerikanske bare har sesong 4 som siste sesong, ble jeg litt paff.

Det fikk meg til å tenke på at det må finnes en database et eller annet sted, som gjør at man kan søke på det totale innholdet i alle netflix-land, for så å se hvilke land som har det man søker på.

Er det noen som vet om noe slikt eksisterer? Eventuelt om noen gidder å ta på seg jobben med å lage noe slikt? Jeg ville vært evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun brukt den amerikanske utgaven jeg, og ble litt nysgjerrig.

Så snoket på den britiske og den kanadiske utgaven også nå. I Canada var jo film utvalget veldig hyggelig da!

Når det første jeg så var Prometheus så skjønte jeg at dette ble en hyggelig tur til Canada... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...