AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hei, er da så heldig å bli født med ett øyebryn. Har i de siste 5 år++ brukt barbermaskin så jeg har fått to. Men i det siste har jeg sluttet med dette da jeg føler at jeg ''er født slik'', og skal da være slik. Det ser ut som jeg går rundt og er sint pga dette Selvtillit har ikke vært på topp heller.. Måtte bare lufte dette og høre hva andre synst om dette skjeldne fenomenet Skal, skal ikke? Anonym poster: 91fb1c3fa388fe434d3a2ae6355ec428 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Man er jo også født med hår på hodet, betyr ikke at man bare skal la det gro ustelt. Ingen kler Unibrow, så jeg foreslår at du fortsetter å nappe/barbere evt vurderer noe mer permanent. Ikke misforstå, mener ikke at de skal være perfekte, men i det minste separert 5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Folk gjør nå mye for å trimme kroppshåret til å se bra ut så jeg ser ikke noe problem med å gjøre det ved øynene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Napp det istedet. Du får ett mer langvarig resultat. 1 Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det er nok flere av oss enn du tror! Personlig napper jeg mellom øyenbrynene ett par ganger i uken, da det varer mye lengre enn barbering. Om du vil ha mono-brow så go ahead. Men mange jenter finner det særs lite attraktivt, på linje med ustelt skjegg, ustelt hår osv. Ellers kan du ta laserbehandling, det er mer eller mindre permanent. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Det ser jeg ikke så ofte, så jeg synes at det er interessant, men ikke vakkert. Endret 17. april 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Om du går rundt blant siviliserte mennesker med unibrow vil jeg påstå du fort kan bli sett på som en tulling/raring. EDIT: Det spørs selvsagt hvor markert den er. Endret 17. april 2013 av Mr. Krangle Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 monobryn er sjeldent ett vakkert syn, prøv å napp sånn at det er hvertfall 1cm mellom dem:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Dette er nok vanligere enn man kunne tro. De fleste som "lider" av tilstanden napper sine bryn i stillhet. Det er vel heller ingenting å skamme seg over at man prøver å passe inn. De fleste barberer seg jo - hvorfor skulle det være noe verre å nappe øyenbrynene? Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Det ser ikke bra ut med unibrow og kjenner ingen som synes noe om det. Og man fjerner og trimmer hår andre steder også selv om man er "født med det", så ser ikke problemet med å fjerne dette og. Skjønner godt at man blir lei av barbering, men man kan jo nappe, vokse, bruke hårfjerningskrem og plages man veldig kan man jo ta permanent hårfjerning. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Når folk som ikke har unibrow napper for å få penere øyenbryn er det vel ganske naturlig at har man unibrows bør man hvertfall gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå