Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, er da så heldig å bli født med ett øyebryn. Har i de siste 5 år++ brukt barbermaskin så jeg har fått to. Men i det siste har jeg sluttet med dette da jeg føler at jeg ''er født slik'', og skal da være slik. Det ser ut som jeg går rundt og er sint pga dette

Selvtillit har ikke vært på topp heller..

Måtte bare lufte dette og høre hva andre synst om dette skjeldne fenomenet

Skal, skal ikke? Anonym poster: 91fb1c3fa388fe434d3a2ae6355ec428

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man er jo også født med hår på hodet, betyr ikke at man bare skal la det gro ustelt. Ingen kler Unibrow, så jeg foreslår at du fortsetter å nappe/barbere evt vurderer noe mer permanent.

Ikke misforstå, mener ikke at de skal være perfekte, men i det minste separert :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er nok flere av oss enn du tror! Personlig napper jeg mellom øyenbrynene ett par ganger i uken, da det varer mye lengre enn barbering.

Om du vil ha mono-brow så go ahead. Men mange jenter finner det særs lite attraktivt, på linje med ustelt skjegg, ustelt hår osv.

Ellers kan du ta laserbehandling, det er mer eller mindre permanent.

Lenke til kommentar

Dette er nok vanligere enn man kunne tro. De fleste som "lider" av tilstanden napper sine bryn i stillhet. Det er vel heller ingenting å skamme seg over at man prøver å passe inn. De fleste barberer seg jo - hvorfor skulle det være noe verre å nappe øyenbrynene?

Lenke til kommentar

Det ser ikke bra ut med unibrow og kjenner ingen som synes noe om det. Og man fjerner og trimmer hår andre steder også selv om man er "født med det", så ser ikke problemet med å fjerne dette og. Skjønner godt at man blir lei av barbering, men man kan jo nappe, vokse, bruke hårfjerningskrem og plages man veldig kan man jo ta permanent hårfjerning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...