warioman Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Hei Jeg sitter idag med det problemet at når maskinen starter opp, og jeg kommer inn på skrivebordet, så begynner razer mambaen min og tastaturet mitt å blinke, og vil ikke på noen måte fungere som det skal. Har lest litt rundt på nettet at flere har sagt at driverne til razer mamba kan forårsake bluescreen, eller andre systemproblemer. Så nå når jeg prøvde å bruke mambaen trådløst kom problemet med en gang(altså jeg koblet kabelen fra musen og inn i den trådløse docking stasjonen, noe som gjorde at tastaturet og musen begynte å blinke slik at jeg måtte restarte pcen, dette skjedde to ganger på rad). Var en del plaget med bluescreen før jeg reinnstallerte systemet for noen dager siden, så mistenker razer musen for å være kilden til det også, Siden jeg fant ut på google at flere har fått noen av de samme problemene etter å ha skaffet seg razer mamba. Burde jeg bare dra å levere musen tilbake kanskje? Noen som har hatt samme problemet eller har noen meninger om problemet jeg har? Takker for svar Endret 15. april 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå