EC Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Vantec har etterhvert mange forskjellige løsninger på viftestyring. Vi tar en titt på NXP-301, som både styrer vifter og katoder. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Enda en artikkel om et produkt som ennå ikke har kommet i norske butikker... Selv om den var ganske tøff. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 litt fin den da... men hadde vært bedre om det ikke var katoder med slik at man kunne velge dem selv, som de fra sunbeam... og grønn plexi bak knappene hørtes litt teit ut sammen med blåe leds... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hadde vært en mulighet at Nexusen hadde bare regulert 12V-inngangen til en annen inverter (f.eks. Sunbeam), slik som soundcontrol-greiene gjør. Hadde passet til alle ivertere, siden den bare hadde fungert som bryter med soundcontrol. Tror at flere hadde kjøpt den hvis det hadde vært slik. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Håpløs farge da Satser på at den kommer i svart også :-? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Om noen vil se en video review så sjekk ut 3dgameman :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Det er nokså stor sjanse for at NXP-301 kommer i salg, da. Dessverre tror jeg ikke den kommer i sort. Men jeg har sendt forslag til Vantec, så får vi se hva som skjer. De er heldigvis åpen for forslag til forbedringer. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Enda en artikkel om et produkt som ennå ikke har kommet i norske butikker... Den tanken slo meg og, men nok om det fra min side Syns den der oste like nmye plastikk/jalla som de andre rhebussene de selger for tiden Lenke til kommentar
culexus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Grønt lys er konge Skiftet ut alle mine blå lys i min shuttle sn41g2 med grønne lys. Neste blir at jeg lakerer den fra sølvgrå til grønn metalic farve Grønt er flott synes jeg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Grønt lys er konge Skiftet ut alle mine blå lys i min shuttle sn41g2 med grønne lys. Neste blir at jeg lakerer den fra sølvgrå til grønn metalic farve Grønt er flott synes jeg Grønt er flott, men grønn farge på frontpanel, og blå farge inni matcher ikke. Lenke til kommentar
culexus Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nei det gjør ikke det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nei, faktisk ikke! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 snedig med en slik da....men finnes det ikke en slik en som det er bare plass til kalde katoder.....(og ikke vifter)....? i så fall hvor? :-? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Jeg kjøpte en sånn samtidig som jeg kjøpte mitt sunbeam acryltower hadde den i ca 3 uker å så syntes jeg det lukta svid fra pc,n da hadde 2 av kondensatorene svid seg (gidder ikke å sende den tilbake) kjørte 2 sånna på to av portene Edit: litt trøt vert på data party siden ons Endret 22. februar 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Luv Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hva mener du? Kan du skrive den setningen om, slik at den blir lesbar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå