Countryman Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 God morgen!! Jeg var nettopp så heldig at jeg ikke klarte la vær å bestille meg en ny Nokia..men lurer fært på hvordan App-storen her fungerer? Har hatt Samsung de siste 2 åra og regna egentlig med at disse 2 mobilmerkene brukte den samme android-app-sjappa...men leser nå at de ikke gjør det.. Man får jo brått en forhold til sine Apper, har etterhvert opprettet et koslig lite nettverk i "Ordspill", bruker "Tripadvisor" enormt mye og er avhengig (bokstavlig talt) av "Google Task Manager"......"Sonos"...(!!) Hvordan fungerer app-store til Nokia? er det mye av de samme appene eller er det en helt annen greie? (jeg tenker da på standard apper som nevnt over, ikke spesiallagde, proffe apper for den viderekomne brukeren.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hvilken modell har du? Er det en ny telefon regner jeg det er Windows på den og da kan du sjekke ut disse appene. 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 hmm..det der var no dritt gett...som jeg fryktet.... ser ikke ut til å synce med Gmail heller?? jo det må den da gjøre..? er ikke Nokia å regne som en android? Har bestilt Lumina 920 og vurderer å revurdere.. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 hmm..det der var no dritt gett...som jeg fryktet.... ser ikke ut til å synce med Gmail heller?? jo det må den da gjøre..? er ikke Nokia å regne som en android? Har bestilt Lumina 920 og vurderer å revurdere.. SYnker med Gmail Men nei det er IKKE android, det er windows phone Men jeg personlig synes det er bra OS 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Jepp, har brukt natten til noe nyttig...har drømt så det har knaka... Tvillingkort løser det meste :)så slipper jeg å miste kontakten med alle de nye app-vennene mine.. Duppedingsfaktoren er høy om dagen og bestiller uten å tenke meg om innimellom...men nå gleder jeg meg til å sette meg inn i en helt ny telefongreie! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det er rart om apper som Gmail ikke er tilgjengelige for telefoner med Windows phone. Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 countryman: bare å gå til innstillinger --> e-post + kontoer og legge til Google mail. Så ta og pinne den til startskjermen. Funker helt fint hos meg. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 countryman: bare å gå til innstillinger --> e-post + kontoer og legge til Google mail. Så ta og pinne den til startskjermen. Funker helt fint hos meg. meget bra takk, skal jeg gjøre. regner med å få den imorgen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Det er rart om apper som Gmail ikke er tilgjengelige for telefoner med Windows phone. Ja, jeg fant den ikke som app da jeg søkte på siden du henviste meg til igår, men det er tydeligvis ikke "her" man kobler seg til Gmail. "Ikke no problem" leser jeg, og det skulle bare mangle Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 og det stemte naturligvis, Gmailen er i box Jeg er veldig fornøyd med telefonen så langt, men savner jo en del apper...slikt som "data-counter" som virker å være ikkeeksisterende..?...må bruke den integrerte telenor-appen som viser alt forbruk, men den stoler jeg ikke på fra tidligere erfaring.. trådløs lading veier opp for veldig mye da.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Siden det ikke eksisterer noen data-counter-app til windows-phone`r, er det noen som har en hviss peil på hvor mange Mb`s som ryker med ved eksempelvis å bruke Wimp i en time? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå