3irik Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hei! Jeg ser en god del How i met your mother på netflix, men det mangler alltid grafikk i episodene! For eksempel så så jeg på s4e21, der det skal komme tekst flyende ut av en telefon, men det kommer bare ingen ting. Jeg opplever dette både på min samsung smart-tv og apple-tv (v.3), så jeg tror ikke det er noe galt med avspillingen. Noen som vet om noen innstillinger som kan fikse dette? Jeg mistenker at jeg går glipp av ting i andre serier, men jeg vet jo ikke... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Litt vanskelig å forstå hva du mener med "tekst flyende ut av telefonen" og det er nok ikke så mange som kjenner til referansen s04e21 uten å selv gå igjennom den en gang til. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Okay, ser den. Problemet er at det er vanskelig å forklare uten å vise til eksempler. Prøver uansett: det virker som at grafikken i how i met your mother kommer som et eget lag på samme måte som undertekster, og at det laget er slått av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå