Gå til innhold

SSB: Norge har tapt 71 milliarder på arbeidsinnvandring.

Anbefalte innlegg

En anti-nasjonalistisk jøde (ihvertfall med hensyn til de hvite goyimdjevlene) så orginalt!

Det er bla slik jødene jobber med å slite istykker europa og Norge.

Nasjonalisme er ok og bra for jøder, men for goyim så er det galt.

De har lært opp goyim til å tro at nasjonalisme er galt bla gjennom sin totale kontroll med skolen og utdanningssystemet.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å utvikle norsk kultur baser på kristendom, tusenvis av år er vel egentlig litt overdrevet, men vi snakker her om ca to tusen år.

Bare så det er nevnt.. jeg snakket IKKE om sosiale forhold som du henviser til når jeg snakket om tusenvis av år med utvikling...

Kristendommen er jo en av de yngste religionene som gjorde sitt beste for å utslette dem som vi har hatt i tusener av år... På sett og vis er jo du et levende resultat på at det gikk etter planen, men historisk sett er du fortsatt bare en døgnflue...

Og la meg også minne om at Kristen "kultur" her til lands er enda nyere og krigen mot den startet med slaget mot klosteret på Lindesfarme i 793...

Pesten lot seg åpenbart ikke knekke så lett og våre tapre forfedre måtte dessverre se seg slått av denne nye jødeguden etter nederlaget på Stiklestad i 1030.

Enhver slektsforsker kan da sikkert finne ut at det ikke er så hinsides mange generasjoner siden vi var hedninger hele bunten...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er vi på viddene nå? :hmm:

Ta dere et måltid bacalao med italiensk rødvin. :huh: og kos dere med Riksforsamlinga.

Roboter har en fordel: De drikker ikke vin, er alltid edru (8.28--> ute i videoen) og de tar beslutninger på nano sekunder. De kan bli den nye fagbevegelsen (6.00 --> ute i videoen).

17.40 Ute i videoen ser vi at forslaget til den nye nasjonaldrakten har litt av Norge og hele verden. Den kommer fra over alt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Om du mener det så så tar dere begge feil.

Eller ikke.

Og slike som deg er uvitende brikker i dette spillet, men like fullt medskyldig.

Om jeg er uvitende kan selvsagt diskuteres, men jeg aksepterer med vitende og antatt vilje min rolle som medskyldig, selv om jeg slett ikke er sosialist, og ikke har noe ønske om å være det. Jøde derimot kunne jeg godt vært.

Geir :)

Lenke til kommentar

I stedet for et godt glass vin så blir vinen i seg selv et problem... Fordi det er for mye av det....

Joda, vi kan selvsagt diskutere hvor mye vin som er godt og hvor mye som er alkoholisme. Jeg tror vi tåler en del uten å havne under bordet. Det er nå ellers mye moro man kan foreta seg under bordet med litt alkohol innabords også, hvis man ikke går rundt og bekymrer seg for dagen derpå hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er nå ellers mye moro man kan foreta seg under bordet med litt alkohol innabords også, hvis man ikke går rundt og bekymrer seg for dagen derpå hele tiden.

http://www.youtube.com/watch?v=CyaxKr5HhFA&feature=player_detailpage

http://www.youtube.com/watch?v=-sZLfw46Acc&feature=fvwp

Broder Åge var jo kjent som predikant og sine ville fester i Kjøbenhavn.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Nå var jeg fristet til å dra analogien lengre:

Fordelen med alkohol er at den er borte dagen etter den har gjort jobben sin, selv om den etterlater deg med et jævla rot og et dypt sår i lommeboken.

Og kebab. Fellesneverner for begge sider av analogien.

Men alkoholen kan også legge deg i økonomisk ruin om du er avhengig av den.

Det meste av alkohol vi konsumerer er for øvrig fra europa -- og vi tillater ikke ikke-vestlige importvarer uten fantastisk god tolldeklarasjon eller godkjenning etter at vi allerede har mottatt en vare og godkjent denne.

...

MEN jeg tror det er best jeg lar være.

Lenke til kommentar

Pesten lot seg åpenbart ikke knekke så lett og våre tapre forfedre måtte dessverre se seg slått av denne nye jødeguden etter nederlaget på Stiklestad i 1030.

Jeg er litt skuffet over ditt innlegg her, for det er så kunnskapsløst og fylt med hat mot kristne og kristendom at det er egentlig ikke vedt en kommentsr.

Men jeg valgte likevel å svare kort på dette som jeg har valgt ut fra ditt inlegg.

For det første så er det du har lært om kristendom galt, fordi det er sosialister og jøder som kontrollerer utdanningen i verden og samtidig er fiender av kristendom og har kjempet i flere hundre år for å infiltrere og ødelegge kristendommen.

Hvordan kan du da tro at du har fått nøytral og god informasjon om hva krisendom er og hva denne har betydd for samfunnet fra disse fiendene av kristendommen ?

For det andre så er ikke jødenes "gud" den samme som kristendommens Gud. Jødenes "gud" kalles for satan, eller lucifer som mange jøder liker å kalle ham.

Dette er den samme som Jesus kaller for løgnens far, bla når Han kritiserer jødene.

satan er som kjent ikke bare løgnens far, men også Guds og kristendommens fiender, akkurat slik satans jødiske og sosialistiske disipler også er.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Viktig å huske at dette regnestykket er konservativt og ikke inkluderer en hel rekke faktorer. Og blandt arbeidsinnvandrere er ikke asylanter, flyktninger og familiegjenforente folk medregnet, som ifølge SSB visstnok har kostet over 400 milliarder så langt. Personlig tror jeg man da feiler å ta høyde for mange ting, inkludert en lang rekke konsekvenser lengre nedover kjeden, for ikke å nevne boligpress, turisme, uteliv osv.

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 1
Lenke til kommentar

]

Eller ikke.

For å si det på en annen måte.

Nasjonalisme er det som binder land og folk sammen, uten nasjonalisme så går alt i oppløsning. Slik vi også ser begynner å skje i Norge.

Dette må imidlertid ikke forveksles med for mye nasjonalisme, for en overdose av noe som er sunt og bra i utgangspunktet kan også virke motsatt om det blir for mye av det, og særlig hvis det gis litt feil vinkling, slik som i Tyskland før krigen og spesielt slik det er i Israel og blant jøder nå

Jøde derimot kunne jeg godt vært.

Er det fordi jødene mener de er "Guds utvalgte folk" at du vil være jøde ?

Vel hvis du ønsker det sterkt nok, så kan du jo konvertere.

Men det er i så fall en lang og smertefull prosess, og jeg vil ikke anbefale det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffet over ditt innlegg her, for det er så kunnskapsløst og fylt med hat mot kristne og kristendom at det er egentlig ikke vedt en kommentsr.

Men jeg valgte likevel å svare kort på dette som jeg har valgt ut fra ditt inlegg.

For det første så er det du har lært om kristendom galt, fordi det er sosialister og jøder som kontrollerer utdanningen i verden og samtidig er fiender av kristendom og har kjempet i flere hundre år for å infiltrere og ødelegge kristendommen.

Hvordan kan du da tro at du har fått nøytral og god informasjon om hva krisendom er og hva denne har betydd for samfunnet fra disse fiendene av kristendommen ?

For det andre så er ikke jødenes "gud" den samme som kristendommens Gud. Jødenes "gud" kalles for satan, eller lucifer som mange jøder liker å kalle ham.

Dette er den samme som Jesus kaller for løgnens far, bla når Han kritiserer jødene.

satan er som kjent ikke bare løgnens far, men også Guds og kristendommens fiender, akkurat slik satans jødiske og sosialistiske disipler også er.

Vi får ta den krangelen et annet sted tror jeg, men du kan da ikke nekte for at det muslimene tilsynelatende gjør nå er langt bedre metode enn den metoden de kristne benyttet...

De kristne reise opp hit for å misjonere, og med seg hadde de det nyeste innen politisk og sosial kontroll, nemlig kristendommen. Den er skapt og ble utelukkende brukt som en pilspiss for å utrydde hedningene...

Det er ytterst få muslimer eller andre religioner som jeg vet om som er så frekke som de kristne når det gjelder å presse religionen på andre. Dette kan du ikke nekte for Baltazar...

Kristendommen er IKKE noe som jeg anser som norsk i det hele tatt, det er en asiatisk religion som er påført oss med sverd i hånd.. Det er en religion hvor livet etter døden er målet og livet her på jorden kan summeres opp som et venteværelse fremfor det evige liv...

Tro på hva du vil, jeg klandrer deg ikke, men ikke kom her å dekk over at nordvegen og det en gang så stolte folk som vi stammer fra dyrket naturen og kraften som ligger i alle mennesker...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det fordi jødene mener de er "Guds utvalgte folk" at du vil være jøde ?

Jeg sa vitterligen ikke at jeg "vil" være jøde, men at jeg "godt kunne vært" det. Det hadde for meg ikke vært noen verre skjebne enn å være skandinav. Ikke nødvendigvis bedre heller. De jøder jeg har truffet er hyggelige og intelektuelle mennesker med et moderne menneskesyn og en god porsjon selvironi.

Jeg tror ikke på Gud, så at han angivelig skulle ha gjort dem til sine utvalgte er ikke en faktor i sakens anledning, nei.

Lenke til kommentar

Vi får ta den krangelen et annet sted tror jeg, men du kan da ikke nekte for at det muslimene tilsynelatende gjør nå er langt bedre metode enn den metoden de kristne benyttet...

Jeg er ikke interessert i å krangle med deg elller noen andre, jeg sier sannheten og så får du tro hva du vil.'

Jeg vil ikke kommentere noe videre om "den metoden muslimene benytter"

Men bare si at det ligger mer bak den "metoden" enn du kanskje tror. Og det er ikke bare muslimenes feil.

De kristne reise opp hit for å misjonere, og med seg hadde de det nyeste innen politisk og sosial kontroll, nemlig kristendommen. Den er skapt og ble utelukkende brukt som en pilspiss for å utrydde hedningene...

Her tar du ganske grundig feil, og du motsier deg selv litt også.

For misjonering er for å spre kjærlighet og Guds ord, ikke for å utrydde eller drepe noen.

Kristendom handler også om kjærlighet til både Gud, mennesker og hele Guds skaperverk.

Mener du det er kjærlighet å drepe eller utrydde noen ?

Det er ytterst få muslimer eller andre religioner som jeg vet om som er så frekke som de kristne når det gjelder å presse religionen på andre. Dette kan du ikke nekte for Baltazar...

Å misjonere betyr å fortelle om Gud, og om at Han sendte sin sønn Jesus Kristus for å dø for oss for på den måten kjøpe oss fri fra satans grep.

Dette er ikke å presse noe på noen, alle er fri til å tro eller ikke tro hva de vil.

Sa er det mye verre hva muslimene gjør når de forsøker å presse islam på oss ved å kreve særbehandling for muslimer, med krav om bønnerom, halal osv. og også alle sybolene for islam som de presser på oss, som hijab, nikap, moskeer, bønnerop osv.

Kristendommen er IKKE noe som jeg anser som norsk i det hele tatt, det er en asiatisk religion som er påført oss med sverd i hånd.. Det er en religion hvor livet etter døden er målet og livet her på jorden kan summeres opp som et venteværelse fremfor det evige liv...

Så du anser altså ikke noe som har vært i Norge i mer enn tusen år, og som har formet norsk kultur og væremåte, for å være norsk ?

At kristendommen i sin tid ble innført med sverd i hånd som du sier, er en løgn.

Kristendommen ble spredt av munker fra England, og det er funnet kirkeruiner i Norge fra 800-tallet.

http://no.wikipedia....sisk_kristendom

De fleste knytter av en eller annen grunn slaget på stiklestat til kristningen av Noerg, men det stemmer ikke, for slaget på stiklestad ble kjempet av helt andre grunner.

Selv om det er rigtig at kristningen av Norge skjøt fart etter dette slaget, og da helt uten vold.

http://www.allverden...norge-kristnet/

Kristendommen er forøvrig høyst relevant for denne verden også, om kristendommen hadde vært spredt over hjele verden og alle hadde vært kristne, så ville vi ikke hatt kriger, sult, død, lidelse, urettferdighet, fattigdom, politikere som undertrykker folket og utnytter dem for egen vinning osv.

Tro på hva du vil, jeg klandrer deg ikke, men ikke kom her å dekk over at nordvegen og det en gang så stolte folk som vi stammer fra dyrket naturen og kraften som ligger i alle mennesker...

Det stolte folk som vi stammer fra har nok muligens dyrket naturen, og ikke menneskenes og naturens skaper, jeg var ikke der for mer enn tusen år siden så jeg vet ikke hva de dyrket.

Men faktum er at dette stolte folket er en av Israels stammer, og de fleste mener at det er Benjamin stamme som havnet i Norge og etterhvert også på Island og færøyene. Muligens også med noen fra andre stammer.

Lenke til kommentar

*snipp*

Nei vet du hva.. jeg får rett og slett bare avslutte den diskusjonen før den begynner.. Jeg kjenner jeg kommer til å bli usaklig med en gang....

Jeg er så fundamentalt uenig med deg som det er mulig å komme... At vi to faktisk er enig om en del ting er og blir et større mirakel enn man kanskje kunne drømme om...

Jeg holder meg stort sett langt unna religion forumet av en grunn.. Det er fordi jeg ikke gidder, eller har noen interesse what so ever å krangle med fanatikere, så pls.. la oss slippe dette...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

At vi to faktisk er enig om en del ting er og blir et større mirakel enn man kanskje kunne drømme om...

Har du ikke vært inne på tanken at dette kanskje kan bety at kristendommen ikke er så fæl som du tror, og har lært på skolen ?

Det jeg skrev i mitt innlegg over, er sannheten.

Om du vil benekte det og holde fast på den hat-propagandaen mot kristendom som du har lært i skolen og gjennom andre sosialistiske og jødiske kilder, så er det ok for meg.

Men jeg håper du vil tenke litt mer over dette uansett.

Lenke til kommentar

Har du ikke vært inne på tanken at dette kanskje kan bety at kristendommen ikke er så fæl som du tror, og har lært på skolen ?

Mine tanker om kristendommen har jeg fått selv takk.. Jeg gikk i likhet med Jesus i lære i India en periode og brukte 99% av all min tid til kun å studere åndelighet...

Jeg sa takk og farvel til alt, farvel til jobb, venner, familie og bare dro... og ble meg selv... Jeg kom tilbake veldig annerledes på mange måter...

Lenke til kommentar

Mine tanker om kristendommen har jeg fått selv takk.. Jeg gikk i likhet med Jesus i lære i India en periode og brukte 99% av all min tid til kun å studere åndelighet...

...

Dette er en ny løgn som du har fått høre av noen og dermed tror på.

Jesus gikk aldri i noe "lære" i India. Det trengte Han ikke, for ingen i denne verden kunne lære Ham noe uansett.

Jesus ble også sendt til Israels stammer, som på den tiden allerede for det meste hadde utvandret til Europa bortsett fra en liten rest antakelig av Benjamin stamme, som vendte tilbake til judea etter fangenskapet i babylon.

De fleste av disse utvandret også til europa etter Jesu død.

At du var i India for å lære noe tviler jeg ikke på, mange har gjort det samme som deg fordi de tror de kan lære noe nytt i India.

En av mine tidlgere venner dro også til India for å "lære" noe noe nytt. Han kom hjem som narkoman, og gikk rett i skogen og hengte seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...