bambam Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kan denne brukes? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Et rungende: JA Beklager. Ikke meningen å rope, men alle burde se bildet over. DrE Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hvor mye koster en slik flaske? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 En tjuelapp på nærmeste bensinstasjon. Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tror jeg betalte 17.50 på statoil Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 14 på shell Nå vet alle hva som skal kjøpes Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 And off I went... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 And off I went... Ænd ai sjudd rilli hævv tu vørk ånn mai inglisj åff main. :!: Får sjekke om dei har lignande borte på esso i morra da.. Ser at diverse ting her treng litt vask... :o Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har kjøpt jeg og, 17kr på statoil Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kjøpte en arcus flaske med isopropanol på jernia jeg, det er ren blå isopropanol (står ikke noe prosenttall på flasken) og det er en liter, hva er forskjellen tror dere? Tok meg litt tid å finne ut hva slags butikker som solgte dette Blå isopropanol fra Arcus kosta seksti kroner Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kjøpte en arcus flaske med isopropanol på jernia jeg, det er ren blå isopropanol (står ikke noe prosenttall på flasken) og det er en liter, hva er forskjellen tror dere? Tok meg litt tid å finne ut hva slags butikker som solgte dette Blå isopropanol fra Arcus kosta seksti kroner Tror ikke det er spes. stor forskjell, selv om jeg mistenker at shell-propanolen er spedd ut med vann. (det står 60 - 100% isopropanol) Dessuten er shell-propanolen bare 0,2L. Men det trengs vel ikke mer? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 nei trenger vel ikke en liter nei, og u har nok rett, men da har jeg ren isopropanol, jippi (øh hjelper vel ikke det) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Tror ikke det er spes. stor forskjell, selv om jeg mistenker at shell-propanolen er spedd ut med vann. (det står 60 - 100% isopropanol) Dessuten er shell-propanolen bare 0,2L. Men det trengs vel ikke mer? Tviler på at den er spedd ut med vann...det er tross alt en kondens fjerner... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Verken kondensfjerner eller blå isopropanol kan regnes som helt rene stoffer da de er tilsatt farge. Et rent alkoholprodukt er fargeløst, altså som vann. Men denne fargen gjør ikke noe galt i denne sammenheng, så bare bruk med god samvittighet. Jeg skulle bare opplyse litt :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Verken kondensfjerner eller blå isopropanol kan regnes som helt rene stoffer da de er tilsatt farge. Et rent alkoholprodukt er fargeløst, altså som vann. Men denne fargen gjør ikke noe galt i denne sammenheng, så bare bruk med god samvittighet. Jeg skulle bare opplyse litt :wink: Er jo riktig det, så er de vel tilsatt smak og lukt så ikke narkiser skal forsyne seg av godsakene. Et stoff kan aldri bli 100% rent er jo en regel Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Isopropanol er vel ikke så særlig sunt å drikke selv om det er helt rent, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå