MyNameIs? Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hei! Jeg tror dere forsto hva jeg spør om! Noen som har noen gode og dårlige erfaringer om å selge aviser for VG? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 + Du får jobberfaring + Du tjener penger - Dårlig betalt - Ikke så gunstige jobbtider for hvermannsen kanskje? Slik jeg har forstått det Men bare jobberfaringen i seg selv er veldig viktig, og kan hjelpe deg på vei til en senere jobb. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) + Du får jobberfaring + Du tjener penger - Dårlig betalt - Ikke så gunstige jobbtider for hvermannsen kanskje? Slik jeg har forstått det Men bare jobberfaringen i seg selv er veldig viktig, og kan hjelpe deg på vei til en senere jobb. Tusen takk for svaret! De skriver at man tjener 6.50 kr per avis + bonus for å gjøre opp lønn. Vet du hvor mye den bonusen er snakk om? Endret 15. april 2013 av MyNameIs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå