HeatedCoffee Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Endelig har flere av de som forhåndsbestile Oculus Rift devkit fått dem tilsendt, og flere legger nå opp videoer på Youtube med gameplay og førsteinntrykk ved bruk av produktet. Cymatic Bruce har etter ønske fra seerne testet flere spill som Skyrim, TF2 og Mirror's Edge, og forteller så om sine erfaringer og hva han syns så langt. - Gameplay Mirror's Edge. I Skyrim skryter han over at man får følelsen av å være i selve spillet (som forventet, men godt å få det bekreftet). I Mirror's Edge er han misfornøyd med liten synsvinkel (skulle vel gå an å fikse ved å justere FoV), og han sliter med å snu seg 180 grader raskt fordi han bruker head-tracking. Samtidig sier han at han føler seg litt svimmel, men "på en god måte". Hva synes dere? Er dette framtiden? Hvilken spill hadde funket dritbra med Rift? Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hvordan ser jeg tastaturet mitt når jeg har brillene på? For spill som har mange hurtigknapper kan dette bli småkjipt. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg føler Rift er mer rettet mot spill som allerede tilbyr høy innlevelse for å forsterke den effekten. Å sitte og småkikke på tastaturet bryter uansett veldig med det. Endret 15. april 2013 av HeatedCoffee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå