Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Det heter ganske enkelt å leve i nuet, og dermed få med seg hva som egentlig skjer. Veldig glad for å høre at komplisert filosofi, lar seg koke ned til noe som virker - det er derfor man har filosofiene, mener jeg. De må gjøres om til funksjonelle praktisk små verktøy, og ikke noe som særlig interesserte, eller skolerte holder på med å bare snakke om. Kos dere Endret 17. april 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Et spørsmål til ts: Bruker du narkotika? Hasj f.eks? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Et spørsmål til ts: Bruker du narkotika? Hasj f.eks? Tatt my fair share i ungdommen, ja.. Eneste siste 6-7 årene er litt hasj. Er vel 2 år siden sist det også. Rusen appelerer ikke til meg. Anonym poster: 33ba7f0bb22d1cd72ed209cb3f281257 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 TS her: Oppdatering litt for min del, og kanskje litt til de snille sjelene som kom med tips. Dagene er stort sett fine, gjør litt her og der, ting hoper seg ikke opp på samme måte. Skrivebordet er ryddig og haugen med klær er relativt liten Dveler ikke med negative tanker, tenker vel generellt lite for tiden. Noe som hjelper mer enn man kanskje skulle tro! Høydepunktet må vel nesten være bytur for ett par dager siden, vorspiel med mange ukjente folk, kjente en der fra før. Snakket med masse folk der, og koste meg. By-turen mye det samme, istedet for å trekke meg inn i meg selv, strakk jeg meg ut. Noe som ikke klaffet helt? No matter, move on uten å dvele på negative tanker som hadde pleid å komme i den situasjonen. Rota med en jente på byn, fikk med meg en annen hjem på nachspiel. Ble faktisk så fornøyd neste morgen, når jeg så hun hadde sneket seg ut iløpet morgentimene, at jeg vasket leiligheten innimellom fyllasyken Alt i alt en fin fin siste uke. Deilig å leve litt, fortsette å jobbe med meg selv fremover. Anonym poster: 33ba7f0bb22d1cd72ed209cb3f281257 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 TS her.. Bruker tydeligvis denne tråden som en mini"dagbok", så når jeg en gang kanskje leser gjennom, så finner jeg ut at ting egentlig ikke er så gale Ting går vel egentlig strålende, negative tanker er borte som poff i vinden! Ny jobb jeg trives bedre og bedre i. Siden de negative tankene mine er borte for tiden, så er jeg visstnok en kjempegrei fyr å henge med. Så grei at jeg faktisk har to flørter gående, der jeg ikke tok initiativ til noen av de.(DET er uvant det) Er sosial, og koser meg med det! Tar ting som det kommer. Høres kanskje nesten nyfrelst ut(fysjda), men livet er herlig for tiden. Stressende, skjer mye, men herlig! Anonym poster: 33ba7f0bb22d1cd72ed209cb3f281257 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 liddeli moro, og nå husker du vel hva som skal til for å bli glad, neste gang du får deg en på trynet av livet Sånne tråder som dette, skulle vært tatt vare på, og "klistret" slik at andre som strever med noe av det samme, kan se hvor lett det egentlig er Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 TS her igjen.. Kommer til å fortsette med minidagbok-skrivingen her tydeligvis.(Hvis mods har noe imot det, får de si ifra ) Har hatt det helt fantastisk siden sist egentlig. Mye som skjer, veldig mye sosialt, helgeturer, alt har vært bra. Ene flørten stoppet opp relativt fort, men har fått en bestevenninne ut av det. En sånn type kan-si-alt-til, og hun sier ting til meg som hun ikke en gang har sagt til psykologen sin når hun gikk til en sånn.. Hun er jeg EVIG takknemlig for. For når den andre flørten gikk til hel... så fikk jeg meg en smell. Ikke at jeg var så interessert i henne, men med så mye som har foregått den siste tiden, jobbmessig, sosialt, alltid være med folk, alltid gjøre noe, så var jeg så sliten at alt sa stopp i hodet mitt. Det var den lille biten som pushet meg over en kant. Siste uken har vært kjip. Ikke noe annet. Bare kjip. Og negativ. Veldig negativ! Men dæven hvor god støtte hun venninnen har vært. Hun vet alt, ingen dømming, ingen negativitet, bare støtte, trøst og mer støtte. Hun skal få en skikkelig takk en dag! Så husket jeg plutselig på denne tråden jeg hadde laget, leste gjennom den ett par ganger idag, og nå kjenner jeg at jeg er på vei ut av "krisen" igjen. Jeg er en som reagerer litt for mye og tenker for mye negativt når jeg er sliten. Er jo egentlig bare småting jeg har "tiltet" for nå. Jeg trengte litt tid for meg selv, for å tenke gjennom ting. Det har jeg fått idag. Denne tråden samt venninne har hjulpet meg MYE. Forandrer litt på noe Vanvittige Sky skrev, og som stemmer hos meg: jeg bryr meg for mye om hva jeg tenker. For første gang på nesten en uke nå, så slapper jeg (skikkelig) av. Siste lille uken har vært ett tilbakeslag. Liker ikke meg selv da, vet at andre ikke liker meg heller når jeg er sånn. Imorgen starter en ny periode med kos, ingen tenking, ingen fundering, masse smiling fordi jeg gleder meg til ting, og igjen. ingen tenking, slutte med tankekjør Leser over nå, og ser at jeg kan virke smågal. Jeg er egentlig ikke det, bare tenker for mye til tider Anonym poster: 33ba7f0bb22d1cd72ed209cb3f281257 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå