Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

volvo 940 sedan

B17a

Anbefalte innlegg

Du sitter her og påstår at 850 tok over for 900?

Det er jo pussig at en bil tar over for en annen modell som så er på markedet lenger enn arvtakeren.. :)

Jeg tenker du forstår urimeligheten i hva du sier.

S60 og S80 tok begge over en del av markedet etter S70, det er det ingen tvil om.

Du må se på annet enn modellnavn, en modell kan ikke avløse en annen modell som produseres lenger enn arvtakeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noen som veit om noen bruktbilforhandlere som selger volvo, spesifik 940 eller en volvo bruktbilforhandler i området rundt Oslo, Akerhus? alle kanter rundt intill 1,5 timer unna oslo?

Lenke til kommentar

Den andre annonsen er slettet, men den første er det en del ting å henge seg opp i på.

For det første, det er IKKE en 940 Turbo.

Det er en 940 lavtrykksturbo.

Den er chippet, sannsynligvis ikke godkjent vil jeg tro.. (Effektøkning på disse godtar vel Volvo noe av, men da må man betale avgifter til staten siden den er reg. etter 1.1.1996)

Den er senket uten at dette er godkjent..

Den har jalla luftfilteropplegg i motorrommet

Den har sota ruter

Basskasse baki..

Altså typisk ungdomsbrukt.

Mitt råd er da å styre unna.

Lenke til kommentar

ok, takk for svar. Dumt at den ene annonsen er slettet. Bilen ble solgt rett etter den ble lagt ut.

Får vell holde meg unna den andre linken, og heller vente til det legges ut noe bedre. :)

Lenke til kommentar

Var å prøvde par volvoer i stad, den ene var helt strøken, bortsett fra at det virka som om bremsen var litt hard og styringa var litt hard. det var en 90 modell 940. er det noe som er spesielt på den årsmodellen?

Lenke til kommentar

Synes det er grådig utdatert design på 940, ser jo ut som en 80talls bil selv om det er en 95mod.

Men bli bra stuk av de med litt senk og gode felger!

enig! eneste nedturen med volvoen jeg så på var at fargen var hvit. Syntes ikke det er den fineste fargen, men i og med at lakken var veldig fin og blank, uten rust, riper og bulker så kan det vell bli seendes ut bra forde!

Lenke til kommentar

enig! eneste nedturen med volvoen jeg så på var at fargen var hvit. Syntes ikke det er den fineste fargen, men i og med at lakken var veldig fin og blank, uten rust, riper og bulker så kan det vell bli seendes ut bra forde!

Hvit er et ork å holde rent i Norge, ha det litt i bakhodet ^^ Rust synes også utrolig bra på hvite biler.

Kjører selv 98' S40

Lenke til kommentar

Hvit er et ork å holde rent i Norge, ha det litt i bakhodet ^^ Rust synes også utrolig bra på hvite biler.

Kjører selv 98' S40

ja har tenkt litt over det, syntes ikke hvit er den fineste fargen på bil heller, Noe som gjør meg veldig usikker på kjøp av bilen. Det beste hadde vell vært å finne en 940 turbo sedan manuell noe rundt 95 ish årsmodell, men er ikke ofte det legges inn på finn, der de ikke er hardt kjørt, rusta eller fixa mye på.

Lenke til kommentar

ja har tenkt litt over det, syntes ikke hvit er den fineste fargen på bil heller, Noe som gjør meg veldig usikker på kjøp av bilen. Det beste hadde vell vært å finne en 940 turbo sedan manuell noe rundt 95 ish årsmodell, men er ikke ofte det legges inn på finn, der de ikke er hardt kjørt, rusta eller fixa mye på.

Vel, hvis du først skal ha 940 burde du jo mekke litt med den, de er ikke noe pent skue fabrikkstandard :p

Manuell er et must, turbo er en prioriteringssak, de er ofte ungdomskjørt og herja med de her =/

Lenke til kommentar

Vel, hvis du først skal ha 940 burde du jo mekke litt med den, de er ikke noe pent skue fabrikkstandard :p

Manuell er et must, turbo er en prioriteringssak, de er ofte ungdomskjørt og herja med de her =/

sant. Prøver bare å finne en som ikke er herja formye med og en som ikke har kjørt for langt, så jeg får en gunstig bil! :)

Endret av B17a
Lenke til kommentar

Ess, mye går helt fint, du får bøker som forklarer hvert steg, spesifikt til din bil & modell

høres bra ut! :) hadde tross alt vært morro å lære å mekke litt. får bare vente til jeg finner en passande bil og gå forn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...