SukmaiDik Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hei! Jeg har en Presario CQ61 Compaq som ikke vil skru seg på. Det er en stund siden jeg har prøvd den. Men da funket den. PC'n er 3-5 år gammel tror jeg. Jeg bruker den egentlig ikke. Jeg husket at jeg hadde en fil på PC'n som jeg ville ha igjen. Men nå skrur ikke PC'n seg på. Filma PC'n: http://www.youtube.com/watch?v=lyUQqA_dwCA Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Når du trykker på power-knappen så blinker lysene tre ganger... Kanskje google den observasjonen?? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Sitat My HP Pavilion dv9700 laptop died suddenly while I was using it, and I have been unable to get it to power on since. I've tried everything I can think of to bring it back to life. Any ideas what might be the cause of the problem? With the battery seated, whether or not the laptop is connected to AC power, pressing the power button causes the Battery LED (lightning bolt) to blink 3 times, and then nothing. Pressing either of the QuickPlay buttons (which would normally power it up) causes the same 3-blink result. Sitat I thought others might be interested in how things turned out with this laptop. HP was nice enough to get back to us regarding the issue, however since the unit isn't under warranty it would have been a $400 repair to have them fix it. We then took it to a local shop (here in NYC), who for a $40 evaluation charge were able to determine that the problem was with the AC circuitry -- the laptop _would_ actually run off of a charged battery, but for some reason wasn't able to charge the battery, nor to run off of AC power. Of course, since we had no way of charging our battery other than in the laptop, this information wasn't much help to us. They offered to repair it by replacing the entire motherboard, which would have cost nearly $300. We decided not to go that route. Samme symptomet på en HP-maskin, dog ikke samme modell. Ser ut som at ladekretsen din kan ha fått seg en knekk som gjør at den hverken lader eller gir maskinen riktig spenning. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Den blinker fordi den har ikke mye nok strøm på batteriet til å starte. Sjekk laderen i en annen pc, eller prøv en annen lader i laptopen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå