Ghost Tulsa Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 HJELP!!!! Fikk ikke med noen driver til denne harddisken når jeg kjøpte denne , og finner ingen på hjemmesidenen til western digital caviar! Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Drivere? til en harddisk? :o skal du få den til å snurre fortere eller? la meg spørre på en annen måte, hva får deg til å tro at du faktisk trenger drivere til harddisken din? hvordan kom du fram til den konklusjonen?.. Bare lurer liksom, funker den ikke eller? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Takker for et flott og sarkastisk svar :-? Det er en s-ata hd, og for å installere xp på den må jeg installere driver til tredjeparts......., husker ikke helt hva det står, men det står vertfall i starten når en skal installere xp. Om du ser på andre tråder om akkurat samme problemet så stemmer det, men jeg finner ikke driveren til harddisken noen plass! Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Da må du gå til ASUS sine sider for det er s ata kontrolleren din som trenger driver. Den må du legge på en diskett og legge inn når xp spør etter tredje parts drivere. Håper dette hjalp bedre enn det forrige svaret du fikk. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Fikk det til på noe a la samme vis. Tok hovedkort cden og kopierte sata driveren derifra! Men takker for svaret! Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Nuvel, beklager, kunne ikke dy meg men det er riktig, det er hovedkort produsenten sine s-ata drivere du må laste ned. Ingen beklager, men det var jo din formulering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå