Absinthe2013 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Endelig har vi sluppet konseptet vårt. Vi er kjempefornøyde. Alt vi trenger å få gjort nå er å finpusse interiøret. Vi lurer egentlig bare på om det er noen som har noen tomme Absinthe-flasker, som ikke er til bruk. Eller om noen har noen tips om hvordan få tak i dette. Svar oss her eller i innboks på siden vår. http://www.facebook.com/Absinthe2013 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Absint er ulovlig i Norge, men det går an å få kjøpt et mildere substitutt på Vinmonopolet. Eventuelt er det lovlig i Sverige, men jeg vet ikke om Systembolaget selger det. Med teksten deres, "take a taste on the wild side", mener dere "have a taste of the wild side"? Lenke til kommentar
Absinthe2013 Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Absint er ulovlig i Norge, men det går an å få kjøpt et mildere substitutt på Vinmonopolet. Eventuelt er det lovlig i Sverige, men jeg vet ikke om Systembolaget selger det. Med teksten deres, "take a taste on the wild side", mener dere "have a taste of the wild side"? Hm.nei. Vi vet at den ektse absinthen er ulovlig i Norge, men det kan jo hende at noen har tatt med seg litt over grensa og sitter igjen med flasker som skal kastes uansett:) Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Fantastisk slagord Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hm.nei. Da så. Ut fra sammenhengen trodde jeg at dere mente "smak på den ville siden" eller noe liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå