Redaksjonen. Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Oppfølgeren til «Gangnam Style» er sett 50 millioner ganger siden lørdag.Psy får Internett til å eksplodere igjen Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Bra det, men tror aldri den vil nå Gangnam Style. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Bra det, men tror aldri den vil nå Gangnam Style. Nei, ikke jeg heller. Det er ganske vanskelig å lage musikk som blir veldig populært i så store deler av verden. Det er vel og nærmest umulig å forutse akkurat hvilken sang det blir og. (Jeg vet at jeg er selvmotsigende , men jeg hører ikke på pop så jeg stoler på sannsynlighetsmatten:) ) Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Bra det, men tror aldri den vil nå Gangnam Style. Tja, det skal vel litt til Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Denne låta har ikke en like gjenkjennelig åpning som Gangnam Style, den føles også litt mer statisk tone- og tempomessig. Det er med god grunn at folk tviler på at den vil bli like stor. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Den hadde mulig 50 mill i morges, men nå har den nådd 70 mill i løpet av dagen Lenke til kommentar
pokemoon Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Eneste grunnen til at den ligger så høyt nå er fordi fansen forventer noe like kult som gangnam style. Denne er jo ikke i nærheten og kommer til å stoppe opp når "alle" har hørt den èn gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg