Gulla Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har en Edge 3200 fra Ace of Sweden som jeg er veldig godt fornøyd med, og skulle gjerne hatt en 2-3 stykker til (for flere maskiner). Dessverre ser det ut til at Ace har forsvunnet uten spor (ingen fører musene og websidene er ikke oppdatert siden 2011). Er det noen som vet hva som har skjedd med dem og om det er noen mulighet til å få tak i Edge 3200 lenger? Alternativt: Hvilke andre mus har kjeramiske føtter og er i noenlunde samme fasong og størrelse? Den jeg har er med kabel, men til de andre maskinene kan de like gjerne (nesten) være trådløse. Jeg bruker den brede vingen på høyre side, så det hadde vært greit å finne noe som ikke var helt bratt og smått der. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er det denne du er ute etter? Lenke til kommentar
Gulla Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Det er det. Nå lar ikke eliteshop.no meg bestille den, men jeg har sendt dem en epost så kanskje det ordner seg. Noen som vet om det er noen andre mus som bruker kjeramiske føtter? Etter å ha blitt bortskjemt med tilnærmet ingen friksjon og ingen problemer med slitasje har jeg ikke så lyst til å måtte returnere til teflon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå