lubb Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har nettop skaffet meg et sapphire radeon 9800 kort, og alt fungerer som det skal utenom lys settingen(gamma, kontrast og sånt). Når jeg skal spille spill så er det ganske mørkt, jeg går ut til windows og stiller på lyset ( i ATI menyen). Jeg går til bake til spillet men fremdels like mørkt. Hva kan jeg gjøre? Jeg har også de nyeste driverene. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 still på gamma i spillet, still på skjermen Lenke til kommentar
lubb Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 skjermen står på maks, og det er mange spill du ikke kan stille på gammaen. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kontakt meg på IRC, enten Efnet eller quakenet kaller meg Mello der og, kan sende deg et fint lite program som heter powerstrip:) med det kan du skifte gamma mens du spiller, både opp og ned med enkle tastetrykk, som er: ctrl+alt+"+ eller -" såklart avhengig om du skal ha gamma opp eller ned Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Mener det er en kontroll til det i ATi's kontroll panel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå