Joachim_F Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Motorsykkelaction på Kickstarter. Les hele saken Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Mange gode minner med road rash (pc). Timene forsvant fort når jeg satt meg ned met dette. Jeg husker at beskrivelsen av motorsyklenes egenskaper bestod av såpass "vansklige" ord (for en 12-åring) slik at jeg ikke visste hva den aktuelle sykkelen var god til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Allerede støttet. Elsket det gamle Road Rash på PC. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Tenker jeg skal følge litt med på dette. Kan jo bli spennende... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Støttet. Road Rash var svært moro i farne tider. 1 Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Husker jeg hadde en utgave av dette på playstation. 90 talls gladvold. Haha Lenke til kommentar
Thera Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Forsvant mang en regntung helg hos en kompis med Sega Mega Drive på dette spillet og Herzog Zwei - kanskje tidenes to beste tomannsspill. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Lett med på denne, HVIS multiplayer ikke er online only. Latterlig å ikke inkludere splitscreen på slike spill. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Gode minner med Road Rash på Mega Drive hos en kompis - Theraphy? har en dritbra låt (Teethgrinder) til det første i serien Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Lett med på denne, HVIS multiplayer ikke er online only. Latterlig å ikke inkludere splitscreen på slike spill. Da får du avlegge din stemme her da. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Bump! 2 dager igjen. Hvis du vurderer å pledge er det på tide å gjøre det nå så kanskje de kommer i mål! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Det er ikke lange tiden igjen, men de har faktisk kommet ganske langt! Lukter at dette blir som Takedown, at de så vidt klarer seg over målet innen tiden løper ut. Edit: Never mind! Målet er allerede nådd, med 45 timer igjen. Endret 10. mai 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå