Redaksjonen. Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Nabo ble nervøs da han så dette på Google Street View.Hva skjer her? Lenke til kommentar
ZombieApocalypse Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Uff... stakkars fyr o.o 1 Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det er vel ikke sommerferie enda? Det må da være mulig å finne noe mer interessant å skrive om på en mandag? Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det er vel ikke sommerferie enda? Det må da være mulig å finne noe mer interessant å skrive om på en mandag? Jeg syns det var ganske interessant, jeg 6 Lenke til kommentar
mrukulele Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 "Bildet er tatt fra en bro som ligger like ved huset hans" Jeg vil ha dette kameraet! 3 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hmm. Virker mesten som om tek.no henter nokon av nyhetssakane sine frå reddit :3 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det ble ganske mye klarere med google earth, og det ser ut til at rødfargen bare skyldes vanlig vann på treplankene. Derfor er det sikkert bare noen som har badet og svømt i land igjen på stranden for så å løpe ut igjen på plattformen. 1 Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 "Bildet er tatt fra en bro som ligger like ved huset hans" Jeg vil ha dette kameraet! De mener sikkert av en bro ved huset hans, selv om det egentlig er en brygge Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det ble ganske mye klarere med google earth, og det ser ut til at rødfargen bare skyldes vanlig vann på treplankene. Derfor er det sikkert bare noen som har badet og svømt i land igjen på stranden for så å løpe ut igjen på plattformen. Det kan jo også være blod fra fisk. Jeg kjenner ikke til saken, men jeg hadde tatt kontakt med politiet og ikke lagt det ut på nett. Det blir for teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg