Haltvire77 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Hei! Tenkt å kjøpe et nytt gaming headset! Tenker maks 1200kr. Sett på noen anmeldelser, og steelseries 7H ser lovende ut? Er det en gammel model? Fant den til faktisk 400kr, og den fikk høy score! Noen andre å anbefale? (untatt logitech g35) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Gikk fra Logitech G35 (som er noe dritt) til Corsair vengance 2000 (trådløs) og er strålende fornøyd. Store klokker som jeg kan ha på i timevis uten å bli sliten i ørene. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Kommer en ny Logitech G35 i mai da. Just saying. Men hold deg unna Tritton 720+... Alt i alt bra headset, men "durelyder" ødela hele opplevelsen for min del, det skjedde i "alle" spill (et vanlig problem med det headsettet). Steelseries er det merket jeg har vært mest fornøyd med, bortsett fra at micen til min kjære Siberia "V1" bare plutselig sluttet å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå