Ovidia2 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 DEEP LOVE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Heftig og dramatisk lyssetting med bra fall-off - liker uttrykket. Kun en lysskilde - dyp softbox? mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Tusen takk for det Jan, her er det bare taklys...tror det var lysrør til og med. Er tatt i et tatoostudio i Oslo.... MVH Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Var jo i et studio i det minste Grunnen til at jeg spurte, var at en slik kunstig lyskilde står på ønskelista - det frister å lage noen bilder med dramatiske skygger. Lagde ett for litt siden av kona i low key (som jeg tenkte å legge ut om litt), men det skorter en del på teknikken for min del. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Å ja spent å se om du legger det ut da:) Ja man kan hele tiden ønske seg mer utstyr..her utnyttet jeg kun det som var på plas selv om jeg hadde med lys selv så likte jeg dette uttrykket til dette motivet.. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Kule tatoveringer og kult lys. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Treffende tittel i dobbel forstand. Må jo være litt lidenskap bak en slik tatovering også Blir jo aldri kjedelig det her, så mye nytt, spennende og kreativt hele tiden Endret 15. april 2013 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg