I'm BATMAN Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 har 3 stk HDD i min gamer . 1 OCZ Agility 3 , 120 GB SSD med OS samt 2 spill. 1 WD 2 TB Green HDD for lagring av filmer musikk osv 1 WD 1 TB BLACK DESKTOP HDD for programmer å andre spill. Så jeg har 3 HDD'er , ergo RAID 5 vil vel funke ? Problemet mitt er at uansett hvilken porter jeg kobler dem i så detter 1 av dem ut veldig ofte . Er bare nå i det siste den 1 TB WD BLACK DESKTOP HDD'en har hatt for vane å dette ut. Nå har den ikke vist seg på noen dager faktisk, så jeg tror jeg må åpne pc'en å leke med ledninger igjen :/ Har du prøvd å sjekke SMART-informasjonen til harddiskene? Den kan si noe om tilstanden deres. Vennligst forklar nærmere , evt LINK ? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Vennligst forklar nærmere , evt LINK ? http://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/index-e.html Lenke til kommentar
I'm BATMAN Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 http://crystalmark.i...fo/index-e.html Tusen Takk Lenke til kommentar
I'm BATMAN Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Skjønte ikke det programmet der jeg xD Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Åpne programmet, velg riktig disk og gi oss et skjermbilde. Lenke til kommentar
I'm BATMAN Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Joa , men på Download så veit jeg ikke hvem av dem jeg skal velge Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 En av dem, lol... Kjør gjerne på med: Portable Edition (zip) Slipper du å installere noe. Lenke til kommentar
I'm BATMAN Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Det er ikke værre nei Da gjør jeg et forsøk på det etter jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå