Vindicus Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hei. Har en Mazda 626 93' modell, i det siste har den begynt å fuske når bilen blir varm og dette skjer kun når jeg trår på gassen litt fort, hvis jeg trår på gassen sakte fusker den ikke, hvis jeg lar bilen stå på tomgang etter den har begynt å fuske vil den henge seg på ett sted i mellom 1500-2000 på turteller. Hvis jeg da slår av bilen og venter ei stund til den blir litt kaldere vil jeg kunne kjøre en liten stund normalt før den begynner å fuske igjen. Har prøvd å bytte oljefilter, olje, luftfilter og brukt kondensfjerner, dette så ut til å fungere i noen dager mens nå er den begynt igjen. Har noen en ide om hva som kan forårsake dette? Påforhånd takk. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hadde det samme problemet på min, men fant aldri ut av det desverre. Om du ikke får svar her, så kan du prøve følgende forum: www.mazda626.net www.mazda-ogn.org www.probetalk.com (Ford Probe er teknisk identisk med 626 fra 93-97) Her er videoene jeg tok av problemet. Ligner det? Lenke til kommentar
Vindicus Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Det kan se litt sånn ut bortsett fra at din går mye høyre opp på turtall enn min gjør når det skjer, men det kan ha noe med at jeg bare har en 1.8 Men, jeg skal prøve de andre også. Har du dette problemet enda, i tilfellet blir det verre av kjøring med den slik? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det kan se litt sånn ut bortsett fra at din går mye høyre opp på turtall enn min gjør når det skjer, men det kan ha noe med at jeg bare har en 1.8 Min var og 1,8. Om jeg ikke husker feil så er det der tatt med gassen i bånn. Men, jeg skal prøve de andre også. Har du dette problemet enda, i tilfellet blir det verre av kjøring med den slik? Nei, kjøpte meg en delebil og bygget om til 2,5 V6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå