Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var på jakt etter et Canon 650D-hus med kit-objektiv. Dum som jeg var, vel vitende at 700D skulle erstatte det, satt jeg på gjerdet i påvente av at prisen skulle gå ned på 650D. Det gikk tre dager, og så gikk det tomt hos FotoVideo. Sendte dem nylig en e-post, og de har per i dag kun ett hus inne, og de tar ikke inn flere. Bummer.

Så om du har vurdert å kjøpe deg 650D, kit eller bare hus, kan det være lurt til å slå til ganske kjapt. Selv kommer jeg til å ta turen til Japan Photo så fort jeg får bonusutbetalingen min fra jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et sjansespill og vente, men man vet aldri.

Sannsynligvis er det flere tusen kameraer på lager og siden "seriøse" aktører ikke vil sitte med gammel modell blir disse partiene med overliggere solgt til de store kjedene så som pixmania og dixongroup "elkjøp,lefdal, netthandel.no, etc." til en lav pris, men om det vil komme reelle tilbud til Norge det vet man aldri.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg har i hvert fall ingen planer om å sitte lenger på gjerdet. Det verste er jo om de kun kommer med tilbud på hus, og man må kjøpe objektivet i tillegg. Da blir man uansett tapende i forhold til totalpris. Og siden jeg i tillegg skal til Oslo om to uker, hvor jeg da skal kjøpe Tamron 70-300 og bag, må jeg nesten ha med kameraet for å finne ut hvilken bag som passer mitt behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...