Pariuss Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Utviklingen av Death Inc. fortsetter til tross for Kickstarter-bom. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 De burde helst ta hintet. Prototypen var rimelig døv. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Spillet høres ut som Plague Inc. Til og med navnet ligner. Tror jeg holder meg til det. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Synes egentlig det høres litt artig ut. Har ikke hørt om Plague Inc. Er det gode ting... Lenke til kommentar
MDD Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Nå vet jeg lite eller intet om dette spillet, så det er sagt, men beskrivelsen og navnet sender tankene til Plague Inc. Plague Inc. er et strategispill til iOS (og muligens Android?) der du skal utvikle en sykdom. Målet er å utrydde alle mennesker i verden. Småmakabert Tror det må være det mobilspillet jeg har spilt mest av alle. Det var gratis når jeg skaffet det, men det koster muligens en dollar eller to nå. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Så nettopp trailer av Death Inc. Det var noe komplett annerledes enn jeg hadde trodd. Så sammenligningen over kollapser fullstendig. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg synes fargepaletten kanskje minner litt om Ecstatica-serien. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ahh. Ecstatica. Jeg var så lykkelig når jeg fikk tak i det, men maskinen min taklet det ikke helt. Og så bare kræsjet elendigheten hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå