xRisenx Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Hei alle sammen. Jeg lurer på om det er noen her som husker det spillet fra di var små. Så vis det er noen av dere som likte dette spillet, da er det bare og begynne igjen. Det er laget en Remake av det med alt mulig av goodies. Noe av det som er nytt. Dedikerte Online Spill Servere. Recodet hele grafikk motoren så det støtter helt opp til 1080p og så klart Window mode. Pluss flere ting dere kan lese om på siden. Trenger flere spillere til og joine games online;) På peak er det opp til 120 spiller på samtidig. Her har dere hvertfall siden http://www.kamremake.com Vis noen vil se hva spillet går ut på så streamer jeg det noen timer om dagen på Twitch.tv/xRisenx Vis det er noe dere lurer på er det bare og spørre. Endret 15. april 2013 av xRisenx Lenke til kommentar
krier Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Åh, ja, dette husker jeg. Konge musikk, og jeg likte detaljene i hvorvidt prosessen for å lage brød var. Tror jeg skal ha hele KaM på CD en eller annen plass (kjøpte hele gjennom en tilbud i PC WORLD magasinet) Lenke til kommentar
smekk Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har bare KaM: The Shattered Kingdom. Må jeg også ha The Peasant Rebellion for å spille denne modden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå