tomitob Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hei, Jeg skal hjelpe min far med å velge en ny TV, og håpet på litt hjelp. Jeg har tittet på trådene på forumet, og bestemte at det var greit å opprette en ny tråd, ettersom det ikke var noen tråder som svarte bestemt på dette. I tillegg har jeg to produkter jeg gjerne vil ha kommentar på (og som eventuelt kan hjelpe andre på utkikk etter samme type produkt). Stikkord: Pris: Maks 5000 Størrelse: Maks 42 tommer Spesifikasjoner: Helst god lyd, ikke nødvendig at den er så tynn (skal stå på bord). Skal hovedsakelig brukes til TV-titting og litt film, neppe spilling. Sitteavstand: Sitter minst 2 meter fra TVen.' Kildesignal: Paraboldekoder. Annet: Skal ikke kobles (mye) til PC. Jeg har bl.a. sett på disse to: Philips 42'' (kr 4900) http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-40-43-tommer/philips-42pfl4007t12/169900.3113/#tabs Toshiba 42'' (kr 5000) https://prisguiden.no/produkt/panasonic-viera-tx-l42e5y-159048 Er det noen som kjenner til disse? Er det andre modeller jeg burde ta en titt på? Er generelt interessert i å få så mye som mulig for pengene. All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg har den Philips-TVen du linker til og den har veldig dårlig lyd. Fjernkontrollen er et mareritt å bruke, og menyene er grusomt treg. Det tar to-tre sekunder å bytte kanal. Bildet er pent å se på, men merkbart mye etterslep dersom det er raske bevegelser. Endret 15. april 2013 av Pinng Lenke til kommentar
tomitob Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Hei Pinng! Takk for svar. Det hørtes kjedelig ut! Har du (eller noen andre?) forslag til andre TVer i samme klasse uten samme problemer? Så du f.eks. på andre før du kjøpte, Pinng? På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg ville heller gått ned to tommer og fått 5-serien til Philips for en rimeligere penge. Et annet alternativ koster 5.290 kr, men det er fri frakt da. Lenke til kommentar
tomitob Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Hei Notus, Takk, 5-serien ser bra ut! Anbefales det å kjøpe på nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå