erikstein Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg vurder en ny powerbook (forelska i 15" modellen) Noen som faktisk har bestilt en slik maskin? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Vurderer en, men har ikke råd. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jepp, det har jeg! Bestilte en 1,25ghz 15" med 80gb 5400rpm harddisk. Skal kjøpe til ekstra ram slik at jeg har til sammen 1024mb ram. Gleder meg! Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg bare spør for jeg er interessert; hvorfor velger folk Mac fremfor PC og Windows? Hva liker dere med det? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg bare spør for jeg er interessert; hvorfor velger folk Mac fremfor PC og Windows? Hva liker dere med det? Så er det på an igjen, på an igjen... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg bare spør for jeg er interessert; hvorfor velger folk Mac fremfor PC og Windows? Hva liker dere med det? Fordi vi slipper virus, tregt operativ system, og ikke minst ustabilt operativ system, nevnte jeg virus? Dessuten synes jeg osx er MYE stiligere og bedre gjennomført enn windows. Det er min mening. Men vær så snill ikke la dette bli enda et av de "mac vs pc" diskusjonene. La oss heller holde oss til topic, og det er hvem som har bestilt seg ny powerbook. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg bare spør for jeg er interessert; hvorfor velger folk Mac fremfor PC og Windows? Hva liker dere med det? Fordi vi slipper virus, tregt operativ system, og ikke minst ustabilt operativ system, nevnte jeg virus? Dessuten synes jeg osx er MYE stiligere og bedre gjennomført enn windows. Det er min mening. Men vær så snill ikke la dette bli enda et av de "mac vs pc" diskusjonene. La oss heller holde oss til topic, og det er hvem som har bestilt seg ny powerbook. Enig..... Hadde en Mac før.... Uber gØy det az...... den var litt dårlig da... 75Mhz 32mb ram... men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå