Gå til innhold

Komplett - Service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en liten stund siden sendte jeg et Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO i retur til komplett data pga. et lite problem. Da jeg søkte om retur spurte jeg de om jeg kunne få et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO i retur, i steden for et Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO hvis de fant feil på det som jeg sendte inn, men jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bytte varer som angrefristen var gått ut på, og at jeg ville få et Hercules skjermkort i retur hvis det jeg sendte inn var defekt.

 

Det viste seg at skjermkortet var defekt og jeg fikk et nytt skjermkort i retur, men av en eller annen grunn fikk jeg likevel et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO (de hadde Hercules på lager) i retur. Topp service som alltid! :)

 

Edit: En liten slurvefeil.

Lenke til kommentar
For en liten stund siden sendte jeg et Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO i retur til komplett data pga. et lite problem. Da jeg søkte om retur spurte jeg de om jeg kunne få et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO i retur, i steden for et fra Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO hvis de fant feil på det som jeg sendte inn, men jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bytte varer som angrefristen var gått ut på, og at jeg ville få et Hercules skjermkort i retur hvis det jeg sendte inn var defekt.

 

Det viste seg at skjermkortet var defekt og jeg fikk et nytt skjermkort i retur, men av en eller annen grunn fikk jeg likevel et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO (de hadde Hercules på lager) i retur. Topp service som alltid! :)

 

Om du synes det er service å få et Sapphire istedenfor Hercules så må jeg si at jeg klør meg litt i hodet.

Lenke til kommentar
For en liten stund siden sendte jeg et Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO i retur til komplett data pga. et lite problem. Da jeg søkte om retur spurte jeg de om jeg kunne få et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO i retur, i steden for et fra Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO hvis de fant feil på det som jeg sendte inn, men jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bytte varer som angrefristen var gått ut på, og at jeg ville få et Hercules skjermkort i retur hvis det jeg sendte inn var defekt.

 

Det viste seg at skjermkortet var defekt og jeg fikk et nytt skjermkort i retur, men av en eller annen grunn fikk jeg likevel et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO (de hadde Hercules på lager) i retur. Topp service som alltid! :)

 

Om du synes det er service å få et Sapphire istedenfor Hercules så må jeg si at jeg klør meg litt i hodet.

Tenkte over det jeg og...

 

Hercules er tross alt bedre og dyrer, hva fikk deg til å bytte til ett "dårligere" og billigere kort?

Lenke til kommentar
Jeg hadde bestilt et r9800pro kort fra komplett, men det haade opplyst feil i bundlen, jeg fikk "Tomb Raider: AoD", jeg skulle hatt med "Medal of Honor 2" og et annet, men de kom ikke med. Så jeg sendte en klage, og de sndte meg "Hitman2" gratis.

 

det er jo egentlig helt uakseptabelt!

har du sendt mail til dem å fortalt dem det?

 

kan ikke bare ta ett annet spill som erstatning...

kanskje saksbehandleren liker hitman veldig bra og tenkte han skulle være snill... siden det virker som dere fikk både tomb raider og hitman2...

 

send en mail og si at det ikke var ett godkjent alternativ,komplett pleier å være greie.... er i hvert fall min erfaring.

 

skyt ikke hesten før man er sikkert på at lårbenet er brukket...

Lenke til kommentar

Her er grunnen til at jeg ville ha et skjermkort fra Sapphire i steden for Hercules.

 

Tror du virkelig ikke Hercules også har denne sertifiseringen?

 

FYI: Hercules legger litt ekstra flid i kortnene side.. det ser man på selve kortet og bundelen. Sapphire er ikke i nærheten av å gjøre seg så flid med kortene. Sapphire bare kjøper kortene fra ATI og dytter de videre uten å så mye som bytte klistremerke. Hercules monterer bedre (og kulere) kjøling VPU og setter blankpolerte kjøleribber på ram og andre brikker som skal kjøles. Dette er ikke uten grunn.

Lenke til kommentar

Her er grunnen til at jeg ville ha et skjermkort fra Sapphire i steden for Hercules.

 

Tror du virkelig ikke Hercules også har denne sertifiseringen?

 

FYI: Hercules legger litt ekstra flid i kortnene side.. det ser man på selve kortet og bundelen. Sapphire er ikke i nærheten av å gjøre seg så flid med kortene. Sapphire bare kjøper kortene fra ATI og dytter de videre uten å så mye som bytte klistremerke. Hercules monterer bedre (og kulere) kjøling VPU og setter blankpolerte kjøleribber på ram og andre brikker som skal kjøles. Dette er ikke uten grunn.

 

Jøss... visste ikke originale ATI skjermkort har heatpipe kjølere??

Lenke til kommentar

Her er grunnen til at jeg ville ha et skjermkort fra Sapphire i steden for Hercules.

 

Tror du virkelig ikke Hercules også har denne sertifiseringen?

 

FYI: Hercules legger litt ekstra flid i kortnene side.. det ser man på selve kortet og bundelen. Sapphire er ikke i nærheten av å gjøre seg så flid med kortene. Sapphire bare kjøper kortene fra ATI og dytter de videre uten å så mye som bytte klistremerke. Hercules monterer bedre (og kulere) kjøling VPU og setter blankpolerte kjøleribber på ram og andre brikker som skal kjøles. Dette er ikke uten grunn.

 

Jøss... visste ikke originale ATI skjermkort har heatpipe kjølere??

 

Var det heat-pipe på kortet han fikk?

Lenke til kommentar
Tror du virkelig ikke Hercules også har denne sertifiseringen?

 

FYI: Hercules legger litt ekstra flid i kortnene side.. det ser man på selve kortet og bundelen. Sapphire er ikke i nærheten av å gjøre seg så flid med kortene. Sapphire bare kjøper kortene fra ATI og dytter de videre uten å så mye som bytte klistremerke. Hercules monterer bedre (og kulere) kjøling VPU og setter blankpolerte kjøleribber på ram og andre brikker som skal kjøles. Dette er ikke uten grunn.

Hvis Hercules 3D Prophet Radeon 9800 PRO har fått AIB sertifisering av ATI så hadde det stått det.

 

Når jeg kjøper hardware så er det ikke bundlen som bestemmer hvilket produkt jeg kjøper. At Hercules styler skjermkortene sine interesserer meg midt bak, det skal stå inne i et lukket kabinett uansett. At Hercules monterer ekstra kjøling på skjermkortene sine er selvfølgelig et pluss, med det spiller liten rolle for meg siden jeg ikke driver med overklokking.

Lenke til kommentar

Her er grunnen til at jeg ville ha et skjermkort fra Sapphire i steden for Hercules.

 

Tror du virkelig ikke Hercules også har denne sertifiseringen?

 

FYI: Hercules legger litt ekstra flid i kortnene side.. det ser man på selve kortet og bundelen. Sapphire er ikke i nærheten av å gjøre seg så flid med kortene. Sapphire bare kjøper kortene fra ATI og dytter de videre uten å så mye som bytte klistremerke. Hercules monterer bedre (og kulere) kjøling VPU og setter blankpolerte kjøleribber på ram og andre brikker som skal kjøles. Dette er ikke uten grunn.

 

Jøss... visste ikke originale ATI skjermkort har heatpipe kjølere??

 

Var det heat-pipe på kortet han fikk?

 

Du sier at Sapphire ikke gjør noe flid med kortene sine.

Lenke til kommentar

Her er grunnen til at jeg ville ha et skjermkort fra Sapphire i steden for Hercules.

 

Tror du virkelig ikke Hercules også har denne sertifiseringen?

 

FYI: Hercules legger litt ekstra flid i kortnene side.. det ser man på selve kortet og bundelen. Sapphire er ikke i nærheten av å gjøre seg så flid med kortene. Sapphire bare kjøper kortene fra ATI og dytter de videre uten å så mye som bytte klistremerke. Hercules monterer bedre (og kulere) kjøling VPU og setter blankpolerte kjøleribber på ram og andre brikker som skal kjøles. Dette er ikke uten grunn.

 

Jøss... visste ikke originale ATI skjermkort har heatpipe kjølere??

 

Var det heat-pipe på kortet han fikk?

 

Du sier at Sapphire ikke gjør noe flid med kortene sine.

 

Akkurat den versjonen med heat-pipe kanskje.. men ikke de vanlige. Jeg har selv hatt både 9500 og 9800 fra sapphire, og der var det ikke noe ekstra stasj.

 

Jeg sier ikke at sapphire er dårlige kort på noen måte.. men hadde jeg ville ikke byttet mitt Hercules kort i et sapphire. Jeg hadde som sagt sapphire 9800, og det klokket ikke noe spesielt bra, så jeg kjøpte Hercules isteden.

Lenke til kommentar
Jeg trodde ATI Radeon kortene ble bundlet med BÅDE Tomb Raider og SOF2 jeg. Hvertfall i de reviewene jeg har lest.

 

Jeg fikk bare med TombRider når jeg kjøpte sapphire kortet. Synes de likt gjerne kunne droppet det spillet, for det må jeg si var dårlige greier. Med såpass sprekt skjermkort så sender man heller med noe skikkelig eyecandy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...