Gå til innhold

Komplett - Service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett er lagt ifra gode på service. Skulle bare mangle om de ikke sendte deg det usle spillet. De er trege som fy, og burde seriøst ansette flere i retur avdelingen.

 

Skal man først si at noen webshop har god service så må det være PS Data. Sender du inn en defekt vare så er det store sjanser for at du sitter med ny vare i hånden en uke senere. De går veldig langt for å gjøre kundene sine fornøyde, og bryr seg ikke om det koster dem noen kroner virker det som. Raske til å svare på mail er de også.

 

Komplett har en behandlingstid på 2-3uker (i noen tilfeller mer) og så kommer postgangen oppå det.

 

Er det noen her som kan skryte av at komplett har vært raske på noen måte?

 

Jeg synes det er viktig at en webshop er rask, for vi vet alle hvor "gøy" det er når skjermkortet, hovedkortet eller rambrikken tar kvelden, og man blir sittende i flere uker uten. Ikke alle er så heldige at de har flere maskiner, og da blir det kjipe uker for en datanerd.

 

Nå skal de sies at komplett er LANGT ifra de værste, og i forhold til mange av dem gjør en god jobb.

 

Seriøst? PSData flinke på slikt ?

JEg kjøpte nettop en DVD Brenner der, den skulle være 4x, og brenne PRINCO plater på 4x etter oppgradert firmware.

 

Etter mye om og men med kundeservicen deres, fikk jeg linken til firmware download, og når jeg sendte tilbake at det ikke fungerte skikkelig selv etter oppgradering av firmware fikk jeg intet svar.

 

Sendte så ny mail til salgsavdelingen med fakturanummeret på bestillingen, har nå sendt 3. purringer og enda ikke fått svar.

 

Komplett derimot, tillater at jeg returnerer varen øyeblikkelig, har aldri hatt trøbbel med komplett.

 

Kunne kanskje vært en idé å sende mail til service avdelingen, og ikke salg?

Lenke til kommentar

Fikk denne emailen fra komplett idag:

 

1.00 Stk 121098 EPoX EP-8RDA+ V2.1 hovedkort Socket A

nForce2 Ultra400/MCP-T, LAN, Firewire

Lev.dato: 2003-10-06

Til sammen: NOK .00 ekskl. mva., NOK .00 inkl. mva.

 

Erstatning for EPoX EP-8RDA+ fra ordrenr.: xxxxxx. HK fungerte tilsynelatende ok, men erstattes da det er kommet en ny rev. av kortet som kan kanskje fikse problemet. Evt. mulig feil på andre komponenter.

Selger har salgspant i varene inntil oppgjør har funnet sted, jf. Panteloven §§ 3-14, a.

 

Er selvsagt strålende fornøyd...komplett mottok pakken : 2003-09-26 15:45 RNL Mottat, så dette er akseptabelt :yes:

Lenke til kommentar
komplett er veldig(veldig!!!) treige på levering... men kjøper der..virker trygt!

 

Handler du mye som ikke er på lager? Når du bestiller går det til plukk i løpet av dagen, pakkes og legges til sending. Posten er å henter der en gang om dagen, og etter det er det ikke komplett sin feil. Det er altså en delay på max en arbeidsdag hos komplett.

Lenke til kommentar

Når du mottar en vare som er DOA (dead on arrival) så har du 14 dager på deg til å returnere varen. Da har de 9 virkedager på å skaffe deg en ny vare. SÅnn er reglen! Du er også pliktig til å ta vare på orginal embalasje i 30 dager.

Dersom varen slutter å fungerer etter at de 14 dagene er gått så er det garanti det går på. 9 dagers reglene gjelder også her. Mener at det er slik. Er avik fra dette eks. hos HP, her at du 30 dagers DOA tid i steden for 14.

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært en idé å sende mail til service avdelingen, og ikke salg?

 

Etter mye om og men med kundeservicen dere, fikk jeg linken til firmware download, og når jeg sendte tilbake at det ikke fungerte skikkelig selv etter oppgradering av firmware fikk jeg intet svar.

 

Sendte så ny mail til salgsavdelingen med fakturanummeret på bestillingen, har nå sendt 3. purringer og enda ikke fått svar.

 

 

 

Trenger jeg si mer ?

Vennligst les hele innlegget mitt før du kommenterer noe.

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært en idé å sende mail til service avdelingen, og ikke salg?

 

Etter mye om og men med kundeservicen dere, fikk jeg linken til firmware download, og når jeg sendte tilbake at det ikke fungerte skikkelig selv etter oppgradering av firmware fikk jeg intet svar.

 

Sendte så ny mail til salgsavdelingen med fakturanummeret på bestillingen, har nå sendt 3. purringer og enda ikke fått svar.

 

 

Trenger jeg si mer ?

Vennligst les hele innlegget mitt før du kommenterer noe.

 

Jeg kan ikke se at du skriver at du har vært i kontakt med service avdelingen, så jeg skjønner ikke hva du sutrer for.

Lenke til kommentar
fUsiOn, det står ingenting på Komplett sine sider hvordan du kontakter PS Data sin service avdeling.

 

Hadde du lest skikkelig hadde du funnet ut at han har handlet hos PSData.

 

:lol:

Emh.. kremt.. Hva f*** skriver han her for da? Dette er Komplett service.. ikke PSdata for f..

 

Fikk vel idén av at han hadde handlet fra komplett da jeg nettopp leste en tråd om en som hadde oppdatert firmwaren sin, men det hadde gått heller dårlig.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange av Fusion 2355 innlegg er av kverulerende slaget ?

Ikke mange nok. Når folk har feil setter jeg de på plass. I dette tilfelle var det jeg som tok feil. Hvorfor bryr du deg om hvor mange innlegg jeg har? Det har jo ikke noe å si hvor mange innlegg en person har da.

 

Jeg kan vel kanskje si at alle innleggene mine ikke er like serriøse, men flesteparten av de er innlegg som er skrevet for å hjelpe, eller diskurtere sammen med andre medlemmer.

Hvordan kan du forvente at alle mine innlegg skal være dønn serriøse? Det går jo bare ikke ann.

 

Dette var også kverrulereing, men jeg er ikke den som kverrulere til jeg blir grønn. Jeg gir meg når jeg innser at jeg er slått.

Det er heller bedre å ha et kverrulerende innlegg for å starte en diskusjon, enn å skriv en post som ikke har mening i det heletatt.

Lenke til kommentar
Problemet er vel at de som får dårlig service roper høyest og blir lagt merke til.

 

Selvfølgelig, når det er en som klager høyt så er det faktisk 10 som er stille klager(som ikke sier noe), hvis det er 30 som har klagd høyt, så er det faktiskt 300 som er misfornøyd.

Og det er lettere å få fram det negative enn det positive.

Og det er jo greit at noe er misforøyd og vil gjerne dele/skrive sine erfaringer med andre her på nettet, men husk komplett betjener vel tusenvis av kunder hver dag, men for komplett sin del del er det 300 mistet kunder.

Lenke til kommentar

Jeg må si at Komplett.no er "L33t H4x0r" på returer.

 

Har fått ødelagte disker 3 ganger, og returene går smertefritt - på mye kortere tid enn de selv oppgir.

 

1. dagen mottar de returen (de oppgir at behandlingen tar mellom 3 og 5 dager)

2. dagen tester de den, og legger en ny på plukkliste

3. dag sender de ny disk.

 

 

Toppen av det hele var at jeg nå spurte om jeg kunne heller få en Seagate disk, i stedet for den WD disken jeg opprinnelig hadde kjøpt, og jammen har de lagt en Seagate disk i plukklisten nå... :) Selv om jeg skrev inn produktnummeret til en med 2MB cache, har de gitt meg en med 8MB cache i stedet.

Lenke til kommentar

Toppen av det hele var at jeg nå spurte om jeg kunne heller få en Seagate disk, i stedet for den WD disken jeg opprinnelig hadde kjøpt, og jammen har de lagt en Seagate disk i plukklisten nå... :) Selv om jeg skrev inn produktnummeret til en med 2MB cache, har de gitt meg en med 8MB cache i stedet.

Najs!

Måtte vente en uke med hk-returen min, men det er akseptabelt det og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...