Gå til innhold

Komplett - Service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett er lagt ifra gode på service. Skulle bare mangle om de ikke sendte deg det usle spillet. De er trege som fy, og burde seriøst ansette flere i retur avdelingen.

 

Skal man først si at noen webshop har god service så må det være PS Data. Sender du inn en defekt vare så er det store sjanser for at du sitter med ny vare i hånden en uke senere. De går veldig langt for å gjøre kundene sine fornøyde, og bryr seg ikke om det koster dem noen kroner virker det som. Raske til å svare på mail er de også.

 

Komplett har en behandlingstid på 2-3uker (i noen tilfeller mer) og så kommer postgangen oppå det.

 

Er det noen her som kan skryte av at komplett har vært raske på noen måte?

 

Jeg synes det er viktig at en webshop er rask, for vi vet alle hvor "gøy" det er når skjermkortet, hovedkortet eller rambrikken tar kvelden, og man blir sittende i flere uker uten. Ikke alle er så heldige at de har flere maskiner, og da blir det kjipe uker for en datanerd.

 

Nå skal de sies at komplett er LANGT ifra de værste, og i forhold til mange av dem gjør en god jobb.

Lenke til kommentar

Hos komplett har jeg opplevd begge deler( f.eks har du kjøpt demovare hos komplett så følger ikke dit og datt med, ikke snakk om å prøve å løse saken, kompisen hans ( komplett) sender ditt og datt tilogmed uten bet. hann skall ha ros) hos itbutikken er det bare bedre system i bruk! og det fungerer i hvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Hos komplett har jeg opplevd begge deler( f.eks har du kjøpt demovare hos komplett så følger ikke dit og datt med, ikke snakk om å prøve å løse saken, kompisen hans ( komplett) sender ditt og datt tilogmed uten bet. hann skall ha ros) hos itbutikken er det bare bedre system i bruk! og det fungerer i hvertfall for meg.

? Skjønner ikke helt hva du mener her, men på demovarer kommer det som regel ikke med bundel. Er en grunn til at det er demovare da...

Lenke til kommentar
Komplett er lagt ifra gode på service. Skulle bare mangle om de ikke sendte deg det usle spillet. De er trege som fy, og burde seriøst ansette flere i retur avdelingen.

 

Skal man først si at noen webshop har god service så må det være PS Data. Sender du inn en defekt vare så er det store sjanser for at du sitter med ny vare i hånden en uke senere. De går veldig langt for å gjøre kundene sine fornøyde, og bryr seg ikke om det koster dem noen kroner virker det som. Raske til å svare på mail er de også.

 

Komplett har en behandlingstid på 2-3uker (i noen tilfeller mer) og så kommer postgangen oppå det.

 

Er det noen her som kan skryte av at komplett har vært raske på noen måte?

 

Jeg synes det er viktig at en webshop er rask, for vi vet alle hvor "gøy" det er når skjermkortet, hovedkortet eller rambrikken tar kvelden, og man blir sittende i flere uker uten. Ikke alle er så heldige at de har flere maskiner, og da blir det kjipe uker for en datanerd.

 

Nå skal de sies at komplett er LANGT ifra de værste, og i forhold til mange av dem gjør en god jobb.

 

Seriøst? PSData flinke på slikt ?

JEg kjøpte nettop en DVD Brenner der, den skulle være 4x, og brenne PRINCO plater på 4x etter oppgradert firmware.

 

Etter mye om og men med kundeservicen deres, fikk jeg linken til firmware download, og når jeg sendte tilbake at det ikke fungerte skikkelig selv etter oppgradering av firmware fikk jeg intet svar.

 

Sendte så ny mail til salgsavdelingen med fakturanummeret på bestillingen, har nå sendt 3. purringer og enda ikke fått svar.

 

Komplett derimot, tillater at jeg returnerer varen øyeblikkelig, har aldri hatt trøbbel med komplett.

Lenke til kommentar

Heisann folkens..

 

Jeg har handla med Komplett.no (Komplett Data) siden de startet opp, og har vel over 60 bestillinger totalt..

 

Har hatt 4 returer, som alle har gått knirkefritt, OG på under 1 uke.

 

Dette var hhv slot-in cdrom som spiste cd'er, Cyrix cpu som tok fyr, Abit hk som døde, samt ett DOA MSI K7N2G hovedkort..

 

Har handla mye hos PS-Data også, men har (heldigvis) ikke hatt noen returer der.

 

Alt i alt er jeg meget fornøyd med Komplett.no..

 

Vennlig hilsen,

Thomas.

Lenke til kommentar

Jeg har handlet med mange nett-selskaper gjennom tidene (har hatt maskiner i familien siden 1984) og ender som oftest med å handle hos Komplett.

 

Hvorfor?

Fordi jeg vet jeg kan stole på dem, det er aldri noe tull og ting går så fort man kan forvente m/postgang.

 

De som mener at Komplett stinker vet ikke hva de snakker om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...