Pera86 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Min mor kjøpte en iPad for en stund siden, og er veldig fornøyd med den. Men hun har problemer med importering av bilder fra kameraet. Hun bruker en minnekortleser som man kobler til Apple sin proprietære inngang, og så får hun opp alle bildene i mappen hun vil importere. Velger så importer alle, og så starter den. Men av en eller annen grunn får hun bare importert bilder som ikke er på høykant (altså bare de som er bredere enn de er høye). Det hjelper heller ikke å merke bildene manuelt for så å velge importer. Noen som vet hvordan dette problemet kan fikses? Jeg har ikke hatt et Appleprodukt siden sort-hvittversjonen av iPod, så det er begrenset hvor mye jeg kan hjelpe henne. Spør derfor dette forumet om hjelp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Er visst flere som har hatt samme problem. https://discussions.apple.com/thread/4491421?start=0&tstart=0 Riktignok en fyr som skriver: but in the mean time you can manually select the vertical photos then "import - import selected" and you can get your verticals. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Som sagt i den første posten, hjelper det ikke å velge de vertikale bildene manuelt. Men takker allikevel for svaret, godt å vite at det ikke bare er mamma som har problemet. Hun beskrev det forøvrig for meg mer i detalj, og det viser seg at dersom hun prøver flere ganger, går det etter hvert (mange forsøk). Så selv om det er et problem, er det ikke like stort som jeg i utgangspunktet trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå