Gå til innhold

De beste..

oceana

Anbefalte innlegg

Det er ihvertfall helt klart at de beste er western, seagate, og ibm.

selv har jeg brukt en seagate på 4 gig i 4 år nuh, og den funker fortsatt usannsynlig bra. kan naturligvis ikke sammenlignes med en WD 80 GB, men det er knakende bra til å være så gammelt.

Nå har jeg gått til annskaffelse av 2 80 Gb og må si meg fornøyd med de så langt, kapasitet, pris og hastighet er helt suverren.

Ibm har jeg ikke noen erfaring med, men de fleste vill påstå at dette er bra saker....helt til de crasher totalt.....

Utover dette vil jeg gjerne sende mange takk til de som er på #hardware.no og dette forumet...dere har hjulpet meg mye gjennom alle år...spørs om det er så mange men. på den andre siden er det en del agresive sjeler med op på hardware.no også..det er ikke bra...burde gjort noe med dem... men men....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å anskaffe meg en ny harddisk. 80 eller 100gb, har en 40gb IBM fra før, den funker greit, men hører at de ikke er de beste. Hva skal jeg kjøpe, Seagate? WD? IBM? Jeg tenkte også å kjøpe to stk COolermaster HD kjølere. dem så brae ut, og var tøff

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å anskaffe meg en ny harddisk. 80 eller 100gb, har en 40gb IBM fra før, den funker greit, men hører at de ikke er de beste. Hva skal jeg kjøpe, Seagate? WD? IBM? Jeg tenkte også å kjøpe to stk COolermaster HD kjølere. dem så brae ut, og var tøff

Lenke til kommentar

IBM-disker dauer som fluer - stay away! At 75 GXP-serien er buggy alminnelig kjent og akseptert og innrømt, men at 60 GXP-serien kan oppføre seg like fælt er også et faktum. På forumet på storagereview.com er/har det vært utallige historier om folk som har hatt både en og to og tre IBM 60 GXP'er som alle har daua, selv med god aktiv kjøling og osv.

Har selv hatt 2 stk (ok den ene gikk i bakken da..) som har krepert, gått over til Maxtor - makan til stabile disker skal du leite lenge etter.. :smile:

Stick with IBM om dere tør, men husk, de er testvinnere, men hvor lenge har testerne diskene? Et par dager i høyden og det er ikke akkurat en "langvarig stabilitetstest".

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...