expo Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Får bare svart-hvitt bilde når jeg bruker s-video kabel til min prosjektor. Noen forslag? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 lese i de andre svart/hvitt-trådene? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Får bare svart-hvitt bilde når jeg bruker s-video kabel til min prosjektor. Noen forslag? S-video kabel fra hva da? Hvis det er utgangen på skjermkortet ditt, så bør du gå inn i menyen på skjermkortet og skifte til PAL-B. Kan tenke meg den står på NTSC nå. DrE Lenke til kommentar
expo Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Kjøres ikke fra PC. kjøres fra en digital dekoder. Står på PAL Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hvis du har sjekket at utstyret sender i PAL-B, og projectoren tar i mot signalet i PAL-B så er det neste jeg kommer på ledningsbrudd eller at en av pinnene er bøyd... DrE Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kjøres ikke fra PC. kjøres fra en digital dekoder. Står på PALBruker du scartutgang med scartadapter til s-video?Hva slags dekoder? Den gir antakelig composite eller RGB. Mulig du kan velge s-video i en eller annen meny i dekoderen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 sekk at du kjører pal og sjekk at du sender og motar i s-videosignal og ikke i composite eller rca Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hmmm. Seks poster ned i tråden har trådstarter fortsatt ikke sagt et fnugg om hva slags utstyr han har. Kanskje det kan være et godt tips å nevne? Gjerne så detaljert som mulig. Det kan godt være at det er personer som har lest tråden som med litt mere informasjon faktisk med en gang hadde visst hva/hvor feilkilden var. Selv om jeg nå kritiserer trådstarter for for dårlig informasjon, så bør han jo allikevel takke meg siden jeg bumper tråden... *Bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå