berte84 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hei! Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Jeg har en kjæreste i England som har et ¨higher national diploma in computing¨ og kan dermed bla.a gjøre ¨It, analysis, support, building, programming¨. Jeg har NULL peiling på hva dette innebærer på det norske jobbmarkedet, men jeg lurer på om kanskje dere kan hjelpe med meg dette? Hva slags jobber finnes her i Norge når man har slike ferdigheter? For tiden jobber han som document controller i England. Håper jeg har havnet i riktig forum og at noen her kan hjelpe meg Jeg vet bare ikke hvor/hvem jeg skal spørre På forhånd, takk for svar. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 sjekker du kjapt på finn dot no og søker der på ledige jobber med de stikkorda der så popper det nok opp noe skal du se, som er relevant Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Han høyres ut som han passer inn i "Big Data" som er veldig hot idag hos mange. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvis han kan programmering og analyser, så passer han egentlig inn de fleste steder. som nevnt tidligere, ta et søk på Finn.no og se om han finner noe av interesse. Mvh Faller Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ja her var det ikke mye å gå på. Lenke til kommentar
krier Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Litt usikkert på hva den tittelen er ment for, men tror det er en 2 årig høgskole/universitet utdannelse. Hva support, programmering osv angår, så er det vel alltids bedriftet som trenger slike. Siden din kjæreste er fra england, så antar jeg at han ikke kan norsk, eller ikke så mye norsk? Isåfall burde internasjonale selskaper som er lokalisert i norge kanskje være et valg. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Har han relevant jobberfaring så hjelper det også en god del ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå