veluci Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Hei. Tenkte eg skulle forhåndsbestille HTC One. Men vet ikke hvor eg skal gjøre det. Vil helst ha telefonen fortest mulig, og lurer på om det er noen som vet hvilken sider som er best på levering av ny lanserte telefoner? Endret 14. april 2013 av veluci Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 NetOnNet pleier å flinke her og er gode på pris også, ang. levering har det nok litt med flaks/uflaks å gjøre også. Du bør dog bestille med ekspress til 79 kr hvis du ønsker kjappest levering. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1679514 - Velg og vrak CDON og Netonnet selger europeiske versjoner som er direkte importert fra et lager i utlandet, og disse skal i teorien bli tilgjengelig tidligere. Resten selger Nordic versjoner som er dyrere og skal, i teorien, ta lengre tid. Forskjellen på EU og Nordic er forhåndsinstallert norsk språk, og ifølge HTC Norge på Facebook skal Nordic være optimalisert for norske nettverk og ha bedre støtte for diverse norsk software. Når det gjelder optimaliseringen for norske nettverk lukter jeg bullshit lang vei, men jeg returnerer uansett bare telefonen hvis noe ikke funker 100 % Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 http://www.prisjakt....t.php?p=1679514 - Velg og vrak CDON og Netonnet selger europeiske versjoner som er direkte importert fra et lager i utlandet, og disse skal i teorien bli tilgjengelig tidligere. Resten selger Nordic versjoner som er dyrere og skal, i teorien, ta lengre tid. Forskjellen på EU og Nordic er forhåndsinstallert norsk språk, og ifølge HTC Norge på Facebook skal Nordic være optimalisert for norske nettverk og ha bedre støtte for diverse norsk software. Når det gjelder optimaliseringen for norske nettverk lukter jeg bullshit lang vei, men jeg returnerer uansett bare telefonen hvis noe ikke funker 100 % Bestilte fra CDON, og bestilte nordic versjonen for og være sikker. Den hadde gått ned 5% i pris, så kostet i underkant av 200,- mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå