Gå til innhold

Ustabilt nettverk på Samsung Galaxy S

*F*

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en to år gammel samsung Galaxy S (versjon 1 ja), og har siste uken slete med ustabilitet.

Dette startet på tirsdag da jeg fikk en melding fra noen om at "siden du ikke svarer på telefonen sender jeg denne sms-en", prøvde sende svar, "Det oppstod en feil", prøvde så å ringe, så og si stille i telefonen, ingen ringelyd eller likendene.

prøvde ringe andre og sende melding til andre, samme problem, restrartet telefonen noen ganger, tok ut simkort og inn ... restartet noen flere ganger, etterhvert virket den igjen, usikkert hvorfor.

Siste uken har det vert slik etter jobb hver gang og plutselig starter den å virke.

Jeg vet ikke hva det kan være, simkort, telefon, eller programvare? jeg må nesten finne ut av dette før jeg ev kan reklamere på noe.

Lurer derfor på om noen kjenner til problemet og hva som er den vanlige årsaken, telefonen er androide,

Er det eventuelt programvare som kan finne mer detaljert feilmelding? "Det oppstod en feil" sier meg lite.

Når nettet er nede gjelder dette både telefon, sms eller surfint (wlan fungerer mener jeg)

Har prøvd å be folk ringe meg når dette skjer, får ganske fort til tlf svarer

forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...