*F* Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hei, jeg har en to år gammel samsung Galaxy S (versjon 1 ja), og har siste uken slete med ustabilitet. Dette startet på tirsdag da jeg fikk en melding fra noen om at "siden du ikke svarer på telefonen sender jeg denne sms-en", prøvde sende svar, "Det oppstod en feil", prøvde så å ringe, så og si stille i telefonen, ingen ringelyd eller likendene. prøvde ringe andre og sende melding til andre, samme problem, restrartet telefonen noen ganger, tok ut simkort og inn ... restartet noen flere ganger, etterhvert virket den igjen, usikkert hvorfor. Siste uken har det vert slik etter jobb hver gang og plutselig starter den å virke. Jeg vet ikke hva det kan være, simkort, telefon, eller programvare? jeg må nesten finne ut av dette før jeg ev kan reklamere på noe. Lurer derfor på om noen kjenner til problemet og hva som er den vanlige årsaken, telefonen er androide, Er det eventuelt programvare som kan finne mer detaljert feilmelding? "Det oppstod en feil" sier meg lite. Når nettet er nede gjelder dette både telefon, sms eller surfint (wlan fungerer mener jeg) Har prøvd å be folk ringe meg når dette skjer, får ganske fort til tlf svarer forslag? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ta backup av nødvendig data. Så tilbakestiller du telefonen til fabrikk-oppsett. Deaktiver 3g. Hvis det ikke fungerer så tar du deg en tur til forhandleren. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 resett til fabrikk modus, problem vedvarer Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Sett nettverksmodus til "Kun GSM" og se hva som skjer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Da har jeg satt den til kun GSM, så da får vi se hva som skjer. Dersom dette skulle utbedre problemet, hva tyder det på? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Da er det nok hardwarefeil. Har sett at dårlig simkort kan gi oppgitt feil, men det hører til sjeldenhetene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 med buk av "kun gsm" fungerer alt fint, med mindre internett går noe tregt (logisk nok). Bare å kjøre på med reklamsjon eller er det noe annet jeg bør teste? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nytter ikke å reklamere på telefonen om det er veldig dårlig datanettverk i området du befinner deg. Hvilken nettverksoperatør har du? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Har Telenor (tror jeg) og nettverket har ikke vert noe problem med unntak av de siste ukene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå