Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har du strukket forhuden? I så fall, har du noen tips?

Anbefalte innlegg

God dag.

Jeg er på det stadiet at det er litt stramt om forhuden når penis er erigert, og fikk beskjed om at jeg burde prøve å strekke før jeg gjør noe annet.

Er det noen som har noen gode tips på hvordan jeg får til dette permanent? Skal jeg bare strekke i mange uker, eller er det noen ting som kan hjelpe?

Jeg nevnte denne kortison-kremen til han, at jeg hadde hørt dette funket, han mente at han ikke hadde hørt om denne kremen, og at han var usikker på om det fantes kremer som kunne hjelpe til dette.

Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Anonym poster: 1c360e6aa4db13d4cf741ba8dfc52280

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Er i samme båt som deg.

Har prøvd å ha sex to ganger før og det gikk til helvete på grunn av smerte.

Gav opp hele sexen i to år før jeg fikk meg kjæreste. Vi er begge klar for sex men deg lar seg ikke gjøre helt enda.

Har nå strukket forhuden siden jeg traff henne, og selv om det går tregt så er det store framskritt!

Strekk huden ved vannlating og dusjing. Forsøk dette i 3-4 uker. Ikke strekk til det blir vondt.

Hvis ikke dette hjelper kontakter du fastlegen og forteller om problemene og lar han ta en liten titt. De kan med en gang fortelle deg hva som bør gjøres (eventuelle strekkemetoder, kremer eller operasjon (operasjon er neppe nødvendig i ditt tilfelle)).

Håper det fikser seg for deg:)

Anonym poster: 1233b1bed81d1c9d2e16996dc882aae8

Lenke til kommentar

Hei!

Ja, jeg skal prøve å strekke så ofte som mulig når det passer, vil helst unngå å slippe noe som helst inngrep. :) Legen min mente også at han ikke visste noe om noen kremer, og han trudde ikke dette ville hjelpe, men men.

Kall meg gjerne dum nå, men hvor langt ned skal forhuden før den faktisk kan anses som normal? (Uten at det strammer.) Det skal da ikke være helt ned til bunnen, liksom? (Føler meg dum nå, hehe.) Anonym poster: 1c360e6aa4db13d4cf741ba8dfc52280

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...