AH97 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hei! Kommer opp en melding når jeg skal inn i FSX: flight simulator is not working with your video card. verify that you have the latest drivers installed for your video card.... Men har alt i orden jo. Funket før, før pc gikk til reprasjon. Vet noen hva som er problemet/ hva jeg skal gjøre? Er ikke så pc frik, så må ha det godt/enkelt forklart! Noen som vet om FSpassenger kan fåes gratis en plass? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Legg inn driveren på nytt og merk hele innlegget mitt. "http://torrentz.eu/s...h?f=FSpassenger" Endret 14. april 2013 av War Lenke til kommentar
AH97 Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Legge driveren på nytt? Hvordan? PC er en av de få ting jeg er god på xD Lenke til kommentar
War Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvilket skjermkort har du? Konsoll ser jeg du har postet i, hva spiller du med? Lenke til kommentar
AH97 Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Jeg fant ikke hvor jeg skulle poste dette, men bruker joystick. Men hvilket skjermkort? Standard VGA Grapichs adapter, hvis det er noe da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Hva slags PC har du? (modellnummer), eventuelt skjermkort om du har bygget maskinen selv. Så skal jeg finne riktig driver til deg. Endret 14. april 2013 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå