Snylter Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har hatt vectra turbo selv. 4x4 funket bestandig slik den skulle. Så fremt du har litt iq, så er det ikke vanskelig å finne grunnen til at havarerer. Sier som i foresterreklamen "livet er for kort til å kjøre kjipe biler" Du har vel hatt den eneste Vectra Turbo 4x4 som faktisk ikke har hatt havari i fordelingskassa du da.. Motoren er dog en bra sak, og jeg har hatt noen av de motorene i diverse eldre biler av samme merke. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det ble skiftet trykkakkumlator etter anbefalt km. Uten denne ryker kassa fort Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har hatt vectra turbo selv. 4x4 funket bestandig slik den skulle. Så fremt du har litt iq, så er det ikke vanskelig å finne grunnen til at havarerer. Du anbefaler Calibra Turbo 4x4 og mener at man finner grunnen til at den havarerer lett om man har litt IQ. Spør du meg trenger man ikke akkurat være medlem i Mensa for å skjønne at det er dumt å kjøpe en bil på bakgrunn av blant annet at det er lett å finne ut hvorfor den havarerer. Er du rakettforsker til daglig? 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg gidder ikke å diskutere mere om det. Folk med japsebil er garantert noe for seg selv. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvem er det du sikter til da? Jeg har riktignok foreslått en japse her, og jeg har eid noen japser.. Nå for tiden har jeg dog amerikaner (veteran, evighetsprosjekt med skilter), og tysker fra en gang på 2000-tallet.. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Sikter ikke til noen spesielle her på forumet. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Jeg gidder ikke å diskutere mere om det. Folk med japsebil er garantert noe for seg selv. Det morsomme er at det er du - kun du - som har nevnt japanske biler i denne tråden. Jeg kjører forøvrig tysk. Endret 17. april 2013 av Kent Touch This Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg har selv hatt opptil flere japsebiler. Funket utmerket til mitt bruk, men det kostet den dagen det måtte byttes noe. Kjører selv tysk i dag, å forsikringen og deleprisene er kun det halve av det jeg betalte da. Mindre bensin bruker den også selv om motoren har samme volum og effekt i tillegg til at jeg nå har automat. 3000 for et bremseskjold er vel ikke akkurat billig. Dette var da på en Camry 2.2. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 8000 for en nøkkel til tyskeren min er heller ikke billig Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tror ikke trådstarter får seg noe bil hvis vi skal ta diskusjonen om dette her. Hvis noen føler for å diskutere delepriser og japsebiler yttligere, lag en ny tråd. Kjøp den bilen du selv liker. Ingen her vet hvor mye du klarer å betale for forsikring og deler. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 blir irritert av alle førstebilpostene som utvikler seg til en diskusjon om hvilken bil som er best. Nå vil jeg vite hva en bra bil er.. Tror ikke trådstarter får seg noe bil hvis vi skal ta diskusjonen om dette her. Hvis noen føler for å diskutere delepriser og japsebiler yttligere, lag en ny tråd. Ikke for å være cocky, men du la vel opp til en slik diskusjon i denne tråden? Hva mener dere om noen litt billige Imprezaer fra ~2000? Er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå