BMWCoupeFtw Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Yo Er så møkka lei av å måtte restarte ruteren hver eneste gang jeg skal spille, så bestemte meg får å forsøke å åpne porter. Men dette går da altså ikke. Det gjelder altså en Zyxel P-2602HW-F3 ruter. Følger portforward.com sin guide uten hell. Får bare denne meldingen "The port range can't include DNS remote management port. Please use a different port or change the DNS remote management port", når jeg forsøker å "apply" under "Rule Setup". Noen som har peiling? EDIT: Er altså denne guiden jeg følger: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-2602HWT-F3/Xbox_Live_360.htm Fra "Entry #1" får jeg problemer med den meldingen. Bildene mangler "Protocol" og hva jeg skal føre inn under "server IP Address" Endret 14. april 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
burger1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hei, hva ligger inne av forwards? Antar DNS Remote Management Port har med ekstern tilgang til ruteren din, fra internett leverandøren. Følgende porter og protokoller (i parantes) skal settes opp mot xboxen. i server IP skal du da skrive inn IP addressen til XBOX maskinen Port 88 (UDP) Port 3074 (UDP and TCP) Port 53 (UDP and TCP) Port 80 (TCP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå