U1ven Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Lurer på om noen av dere har gått/går på Solborg fhs? Lurer litt på om reglene ift til drikking osv. Skolen er jo kristen, men jeg er ateist. Noen som har erfaringer derifra? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Har en god kamerat som går på Solborg. De gangene de har hatt lyst å drikke har de leid et par hotellrom i Stavanger, så jeg regner med de er ganske strenge der. De fleste kristne skoler har, etter mitt inntrykk, ganske strenge regler for alkohol. Vær også forberedt på at det vil være obligatoriske andakter og lignende på morgenene. EDIT: Hva er så spesielt med akkurat den skolen? Finnes vel en annen skole med en lignende linje? Endret 15. april 2013 av Knewt Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Takk for svar! Dessverre er det de som har den mest fristende fotolinja som jeg har sett. Fokuserer på reise, og turer til både Afrika og Asia. Skal ta det til ettertanke, men ser ut som jeg ender på en frilynt skole. Lenke til kommentar
Vintersola Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hva med Jæren Folkehøgskole da? De har også fotolinje, skolen ligger på Klepp i Rogaland, og har også hatt turer til Afrika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå