NearUchiha Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hei. :-) Nesten overalt der jeg går, så møter jeg npcs som står helt stille og sklir sakte bortover, og noen ganger andre som spinner sakte rundt. Er det noen andre som også har eller har hatt dette problemet? Hilsen Simniac. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Er nok en bug. Jeg har værtfall aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Mulig du har en mod som bugger seg? Viss du ikke har noen modder i det hele tatt, ville jeg ha høyreklikket på Skyrim>Properties>Local Files>Verify integrity of game cache, og latt den gjøre seg ferdig, viss det ikke fungerer, ville jeg ha startet ett nytt game bare for å teste om problemet fortsatt er der. Viss problemet fortsatt er der på ett nytt game, ville jeg har reinnstallert Skyrim. Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har bare en archery tweak som jeg fant her og Dragonborn DLC, pluss at jeg har brukt console commands til å levle opp skills (advskill 100 og advskill 99999999), øke magicka/health/stamina og til å reise til Sovngarde igjen og kødda med de i hallen der tror jeg. Kommer ikke på noen andre enn de. Regnes noen av de som mod'er? Dragonborn DLC ble vel lagd av Bethesda, så det hadde vært veldig rart om den var såpass 'bug'ette'. Er det noen rykter om at Dragonborn DLC har en del bugs? Hvis det er det, så burde Bethesda virker jobbe for å bli kvitt de siden jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Btw, har du brukt noclip noen gang? (tcl) Og hvordan gikk det med "Verify integrity of game cache" i Steam? Endret 15. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Ord Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Btw, har du brukt noclip noen gang? (tcl) Er det noe galt med TCL, mener du? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Så lenge TCL ikke er aktivert hele tiden skal det ikke være noe problem, jeg vet av erfaring at TCL påvirker npc'er nesten like mye som deg selv, f.eks drager kan stivne og fly langt avgårde. Endret 21. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå