Aqil Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Unnskylde eventuelle språkfeil. Jeg er svensk. Jeg er lei av å sitte hjemme og se etter stillingsannonser og skrive følgebrev. Jeg ønsker å kjøpe en billig kombi (slik at jeg kan sove i bilen) i morgen og reise til hvilken by som helst i Norge og leter etter en jobb i en butikk eller restaurant eller hva som helst. Kan man få en jobb på denne måten i en stor norsk by? I hvilken by er det enklest å få en jobb? Jeg har * fire år erfarehhet av kundeservice på svensk * Bachelorexamen samfunnsøkonomi, Universitetet i Lund Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det er mulig, men ikke regn med å få napp med en gang. En bekjent av meg dro rett til en butikk der han ønsket jobb og spurte sjefen om det var mulig, og han fikk ja. Enklest å få jobb er jo ofte i de byene det er flest jobber, logisk nok, og i både Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Bærum finnes det mye butikker og jobber. Om du ikke får napp med en gang kan du dra innom noen bemanningsbyråer og ta et møte med de, så har de ofte kontroll over ledige jobber i området. Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Unnskylde eventuelle språkfeil. Jeg er svensk. Jeg er lei av å sitte hjemme og se etter stillingsannonser og skrive følgebrev. Jeg ønsker å kjøpe en billig kombi (slik at jeg kan sove i bilen) i morgen og reise til hvilken by som helst i Norge og leter etter en jobb i en butikk eller restaurant eller hva som helst. Kan man få en jobb på denne måten i en stor norsk by? I hvilken by er det enklest å få en jobb? Jeg har * fire år erfarehhet av kundeservice på svensk * Bachelorexamen samfunnsøkonomi, Universitetet i Lund Jeg trodde ikke svensker hadde noen som helst problemer på det norske jobbmarkedet. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg trodde ikke svensker hadde noen som helst problemer på det norske jobbmarkedet. Spørs på graden av manuelt arbeid. Akademiske jobber er det konkuranse om. Barnehage. Er du mann, gå til en barnehage og bare spør. Jeg er vikar, 23år, nederste lønnstrinn og har 154kr timen ihvertfall. Edit; trådstarter sier ingenting om hva han ønsker eller lønn, så jeg legger en tier på barnehage som du får jobb på under 2 timer, eller som du sier, kundeservice + salg. Endret 20. april 2013 av TomTucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå