TheBuG Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har kjøpt meg Asus V9520 GeForce FX 5200 128MB DDR AGP, Tv-Out/DVI/Video-In, Retail (Video Suite) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lurer på om det er mulig for meg og få signal ut både på TV og PC samtidig. Fordi jeg skal ta opp når jeg spiller. på enten VCR eller DV-cam for så og ta signalet inn på pc igjen og redigere seinere. Jeg får til video in signalet. Men som sagt.. ikke signal ut både til TV og PC skjerm. For når jeg skal spille så vil jeg se på PC skjermen siden det blir noe bedre bilde enn det blir på TV skjermen Jeg har støtte for nVIEW og kan ta clone skjerm men da blir det bare signal ut til TV`en.. ikke til PC skjermen. Jeg har 2 dvi utganger og en s-video utgang/ingang. Noen som har samme kort som meg som har fått til video ut på begge deler likt? Også en ting til.. nVIEW er bare tilgjengelig noen ganger.. Når jeg har starta om så er den tilgjengelig noen ganger og andre ganger ikke. Hjeellp :-? Vil ta opp MoH:AA Video!! [APE]-TheBuG- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå