Usstan Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 På vei over fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 På vei over fjorden Ferga på vei frå Sæbø til Leknes, og med Saksa og Elsantindane stikkande opp av skyene. Dette var et ordentlig vakkert landskapsbilde. Knallgode farger og en fantastisk himmel. Det eneste jeg har å pirke på er at jeg skulle ønske du var litt tidligere ute, slik at ferga hadde vært litt mer til venstre i bildet og ikke fullt så sentrert. 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 flott bilde med sterke detaljer. 1 Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 VELDIG pent.! 10p...! 1 Lenke til kommentar
Usstan Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Dette var et ordentlig vakkert landskapsbilde. Knallgode farger og en fantastisk himmel.Det eneste jeg har å pirke på er at jeg skulle ønske du var litt tidligere ute, slik at ferga hadde vært litt mer til venstre i bildet og ikke fullt så sentrert. Takker så mye og er enig i at jeg skulle ha fanget ferga litt tidligere så den var lenger til venstre i bildet. Jeg har det også, men de bildene var tatt i en annen vinkel og med en annen brennvidde (og linse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg