Swafty Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Når jeg skal installere Warcraft III The Frozen Throne så står det at jeg må installere Warcraft III Reigns of Chaos men jeg har ikke det spillet! Må jeg ha driverne til det gamle Warcraft? Hvor finner jeg det? Jeg må vel ikke kjøpe det å??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 eh, jo. det er en expansion pack, ikke et standalone spill. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Når jeg skal installere Warcraft III The Frozen Throne så står det at jeg må installere Warcraft III Reigns of Chaos men jeg har ikke det spillet! Må jeg ha driverne til det gamle Warcraft? Hvor finner jeg det? Jeg må vel ikke kjøpe det å??? LOL- Det er et expansion set. Som betyr at du MÅ ha WARCRAFT REGIN OF CHAOS for å spille det. Det koster jo bare noe 200-400 kroner så det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 LOL- Det er et expansion set. Som betyr at du MÅ ha WARCRAFT REGIN OF CHAOS 49,- på elkjop.no .. 19,- i porto Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Jeg får det bare grtis av en kompis uansett! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ja, men husk å last ned de nyeste warcraft3-driverne til spillet.... ..bare tulla, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå