Zetheus Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) For mange år siden kom jeg over et knippe underholdende logoer på humor911.com. Det var da en kar med litt bilderedigeringserfaring som da hadde satt seg ned og mekket på ulike logoer tilhørende både merker og ulike firma. Det er snakk om endring av logo fra f.eks Gjensidige NOR til "Gjenstridige HOR", Widerøe til "Wirrudøe?" og Vital Skade til "Fatal Skade". Noe i denne stilen, men av norske selskap Om noen har de liggende eller kjenner til en side der de ligger hadde jeg vært svært takknemlig! Endret 13. april 2013 av Zetheus Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Flere reklameparodier på denne linken: http://www.home.no/w...der_reklame.htm Endret 14. april 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Akkurat det jeg var på leting etter. Takker! Hadde jeg hatt noen som helst kunnskap om photoshop skulle jeg laget noen selv, men nei... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Søkte på pøbelringen på google bildesøk: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå